کد خبر : 1751942 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 13:13 | 52.3K بازدید | 2 دیدگاه

سردرگمی عجیب طارق همام سوژه روز ACL (عکس)

حرکت عجیب کاپیتان تیم نیروی هوایی عراق به سوژه روز سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدل شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های شب پنجم گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 شب گذشته برگزار شد. تراکتور در بازی اول به تساوی بدون گل مقابل پاختاکور رضایت داد و شارجه در بازی دوم پیروزی دشوار سه بر دو را مقابل نیروی هوایی کسب کرد.

 

نیروی هوایی عراق با متحمل شدن این شکست، 2 امتیازی ماند تا از قعر جدول گروه تکان نخورد. این تیم در بازی آخر مقابل پاختاکور قرار خواهد گرفت و کسب برد مقابل نماینده ازبکستان تنها راه پایان کار با رتبه ای بهتر از چهارمی برای عراقی ها خواهد بود.

 

عراقی ها شب گذشته بازی بسیار خوبی را مقابل شارجه انجام دادند و به نوعی می توان از این بازی به عنوان بهترین نمایش آنها در این دوره یاد کرد. آنها در نیمه اول با گل جفرسون از حریف خود پیش افتادند اما با دریافت دو گل در آستانه یک شکست دیگر قرار گرفتند؛ این پایان کار نبود و عراقی ها یک بار دیگر توسط جفرسون به گل رسیدند و بازی را به تساوی کشاندند؛ میزبان برای قطعی کردن صعود خود مصمم بود و گل سوم را هم به ثمر رساند تا به پیروزی سه بر دو در این دیدار برسد.

 

1595569

 

1595573

 

1595571

 

1595572

 

1595570

 

1595574

 

یکی از اتفاقات جالب و عجیب این دیدار حرکت طارق همام، کاپیتان تیم نیروی هوایی بود که در تلاش برای در اختیار گرفتن توپ، با یک سردرگمی خنده دار مواجه شد. او در این صحنه در حالی که موفق به رد کردن توپ از علی، بازیکن تیم شارجه شده بود، با اشتباه محاسباتی در تعیین مکان توپ مواجه شد و چند ثانیه ای دنبال توپ می گشت، در حالی که توپ زیر پایش قرار داشت! این سردرگمی به حدی طول کشید که بازیکنان تیم حریف که از صحنه محو شده بود بازگشته و توپ را از همام ربود؛ واکنش سرمربی تیم نیروی هوایی به این صحنه هم بسیار جالب بود که متعجب از حرکت کاپیتان تیمش به یک لبخند سرد بسنده کرد!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این صحنه را به عنوان صحنه فانِ شب گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 انتخاب کرده و ویدیوی آن را در صفحات رسمی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

دیدگاه‌ها