کد خبر : 1751945 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 13:27 | 62.9K بازدید | 18 دیدگاه

رسمی؛

آغاز عصری جدید؛ ناگلزمان جانشین فلیک شد

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که یولیان ناگلزمان، سرمربی فعلی لایپزیش، فصل آینده جانشین هانسی فلیک در این باشگاه خواهد شد.

آغاز عصری جدید؛ ناگلزمان جانشین فلیک شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه هانسی فلیک اعلام کرد که در پایان این فصل از بایرن جدا خواهد شد، مدیران بایرن اکنون اعلام کردند که مربی جوان لایپزیش فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

در بیانیه این باشگاه آمده است: "بایرن یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی جدید خود منسوب کرد. سرمربی 33 ساله متولد باواریا از تاریخ 1 جولای امسال و پیش از آغاز فصل جدید از لایپزیش به بایرن منتقل خواهد شد. 

ناگلزمان قراردادی 5 ساله با رکورددار قهرمانی در آلمان امضا کرده است که تا 30 ژوئن سال 2026 اعتبار دارد.

 

1595593

 

این اتفاق در پی موافقت بایرن با تقاضای هانسی فلیک، سرمربی فعلی این تیم، برای فسخ قرارداد در تاریخ 30 ژوئن 2021 و دو سال پیش از موعد اتمام قرارداد، روی داد."

 

ناگلزمان تنها 28 سال داشت که در فوریه سال 2016 به عنوان سرمربی هوفنهایم منسوب شد و به جای هوب استیونز کهنه کار روی نیمکت این تیم نشست. ناگلزمان قرار بود بعداً در همان تابستان مسئولیت هدایت تیم را به عهده بگیرد، اما پس از کناره گیری استیونز به دلیل مشکلاتی که برای سلامتی اش پیش آمده بود، زودتر از موعد روی نیمکت هوفنهایم نشست. در آن زمان این باشگاه در رده هفدهم جدول بوندسلیگا قرار داشت و به نظر می رسید که در قطعا سقوط خواهد کرد، اما سرمربی جوان توانست آنها را از سقوط نجات دهد.

ناگلزمان به این ترتیب تبدیل شد به جوانترین سرمربی دائم تاریخ که هدایت تیمی را در بوندسلیگا بر عهده داشته است.

 

1595592

 

او بعدها و هنگامی که اندکی پس از تولد 33 سالگی اش لایپزیش را به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رساند، نام خود را در تاریخ اروپا نیز ثبت کرد. ناگلزمان با پشت سر گذاشتن رکورد قبلی 35 سال دیدیه دشان، جوانترین سرمربی است که به جمع چهار تیم نهایی رسیده است و این کار را با حذف کردن اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه ای انجام داد که اولین بازی خود را برای یک تیم فوتبال بزرگسالان در سالی که ناگلزمان به دنیا آمد، انجام داده بود. همچنین لازم به یادآوری است که ناگلزمان یک ماه از لیونل مسی هم کوچکتر است.

 

دیدگاه‌ها