کد خبر : 1751971 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 16:55 | 34.6K بازدید | 16 دیدگاه

جوردی مستره:

لیونل مسی در بارسلونا ماندنی است

نایب رئیس سابق بارسلونا معتقد است لئو مسی در نهایت قراردادش را تمدید خواهد کرد.

لیونل مسی در بارسلونا ماندنی است

ه گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته لیونل مسی چیزی تا جدایی از بارسلونا فاصله نداشت. بوروفکس رسمی مسی به باشگاه حکایت از عزم جزم او برای ترک بارسا داشت اما در نهایت جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت بارسلونا به مسی اجازه چنین کاری را نداد. مسی تا 2021 قرارداد داشت و بر اساس مفاد آن نمی توانست یکطرفه قراردادش را فسخ کند و در غیر این صورت باید در دادگاه پاسخگو می شد.

 

 

1595638

 

 

مسی اعلام کرد که دوست ندارد بارسا را به دادگاه بکشاند و به همین دلیل تا پایان قراردادش می ماند.

چند ماه بعد، شرایط تغییر کرده و پس از استعفای بارتومئو و آمدن خوان لاپورتا، بسیاری معتقدند شانس تمدید قرارداد مسی افزایش یافته اما همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.

او منچسترسیتی و پی اس جی را علاقه مند به خود می بیند ولی پس از اوج گیری اخیر بارسا(قهرمانی کوپا دل ری و افزایش شانس قهرمانی لالیگا) و ظهور جوانان آینده داری چون پدری در کنار وعده های خوان لاپورتا مبنی بر جذب یکی دو ستاره بزرگ اکنون مسی بیش از همیشه برای ماندن و تمدید قرارداد ترغیب شده است.

 

 

1595639

 

 

جوردی مستره نایب رئیس سابق بارسا در مورد پیش بینی خود از آینده مسی گفت:« معتقدم مسی در بارسا ماندنی است و اگر هم برود، به خاطر پول نخواهد بود.»

 

مستره در مورد اوج گیری عثمان دمبله و آنتوان گریزمان گفت:« مشکل دمبله مصدومیت هایش بود؛ در غیر این صورت زودتر برای بارسا می درخشید. فیلیپ کوتینیو هم مشکلاتی مشابه دمبله دارد. گریزمان اما یک سوپراستار است و زمانی که از اتلتیکو به بارسا ملحق می شوید، وفق پیدا کردن زمان می خواهد و کار ساده ای نیست.»

 

1595353

 

 

 

 

سوپرلیگ:« برای بارسا و رئال که در دوران کرونا ضرر اقتصادی زیادی متحل شده اند، پروژه سوپرلیگ حیاتی است.»

دیدگاه‌ها