کد خبر : 1751972 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 17:08 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

قصد ندارم اتوبوس اجاره کنم؛

ناگلزمان: فقط برای بایرن مونیخ حاضر به جدایی بودم

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید بایرن مونیخ مدعی شد فقط برای هدایت این تیم حاضر به جدایی از لایپزیش بوده است.

ناگلزمان: فقط برای بایرن مونیخ حاضر به جدایی بودم

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان، سرمربی 33 ساله و آلمانی امروز به صورت رسمی هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفته و برای حضور نیمکت این تیم در فصل بعد به توافق رسید. حالا یولیان ناگلزمان در مصاحبه ای در مورد توافق با این باشگاه و البته اهداف خود در بایرن مونیخ برای فصل پیش رو صحبت کرد.

 

یولیان ناگلزمان گفت: "من قصد نداشتم بعد از دو سال از لایپزیش جدا شوم و جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ نقش مهمی در رخ دادن این اتفاق داشت. از باشگاه های دیگر نیز پیشنهاداتی وجود داشت، اما من به اولی مینتزلف گفتم که قراردادم را فقط برای در صورت حضور در بایرن مونیخ فسخ می کنم.

 

1595290

 

رقم این انتقال روی عملکرد من تاثیری نمی گذارد و فکر می کنم هیچ کس ارزش پرداخت چنین عددی را ندارد. من مبلغ را تعیین نکردم و این موضوع توافقی بین دو باشگاه بود. من انگیزه بالایی دارم تا در بهترین عملکردم ظاهر شوم.

 

بعد از بازی با اشتوتگارت اولین مکالمه با اولی مینتزلف و همچنین با باشگاه بایرن انجام شد و روز یکشنبه من و بایرن جزئیات نهایی را نیز تعیین کردیم. البته ما در مورد جزئیات خیلی صحبت نکردیم زیرا وقت نداشتیم. من می دانم در بایرن چه انتظاراتی از من وجود دارم و مطمئن هستم که می توانم این کار را انجام دهم. من از اول جولای کارم را شروع می کنم. خیلی زود است که خداحافظی کرده و در مورد خاطراتم صحبت کنم، زیرا هنوز لایپزیش کارم تمام نشده است. ممکن است ماموریت من در تابستان تمام شود، اما من تمام تلاش خود را تا آن زمان می دهم.

 

احتمال بردن برخی از بازیکنان لایپزیش به بایرن؟ لایپزیش به من فرصت مربیگری داد و قصد ندارم اتوبوس اجاره کرده و چند بازیکن را با خود به مونیخ ببرم."

دیدگاه‌ها