کد خبر : 1751986 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 19:28 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

برونو: دوست دارم در آینده سرمربی یونایتد شوم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که بعد از دوران فوتبال خود پا به عرصه سرمربیگری بگذارد.

برونو: دوست دارم در آینده سرمربی یونایتد شوم

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در سن 26 سالگی خود را در قامت یکی از بهترین هافبک‌های دنیا به اثبات رسانده است. ستاره پرتغالی هنوز هم فرصت زیادی برای پیشرفت کردن دارد اما اکنون در مصاحبه‌ای از اهداف بلندمدت خود و علاقه‌اش برای حضور در عرصه مربیگری صحبت کرده است.

 

برونو فرناندز و در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: " اکنون می‌بینم که زمان می‌گذرد و من بچه‌هایی را می بینم که متولد سال های 2000، 2001 و 2002 هستند مانند خواهرم که در سال 2000 به دنیا آمد بنابراین چنین مسئله باعث سردرگمی ذهنی من می شود. من از فوتبال لذت می برم و می خواهم در آینده مربی شوم. راستش را بخواهید دوست دارم روزی مربی شوم.

 

 

1568199

 

 

نمی دانم که دوست دارم سرمربیگری کدام تیم را برعهده بگیرم اما اگر باشگاه بزرگی باشد و حتی بتوانم منچستریونایتد را مربیگری کنم خوشحال خواهم شد. مطمئن نیستم اما به خاطر احساسی که نسبت به فوتبال دارم فکر می‌کنم که باید در آن باقی بمانم زیرا همه زندگی من به این مربوط می شود."

 

برونو فرناندز درباره روند پیشرفت منچستریونایتد بعد از حضور او در این تیم و اینکه آیا آن ها می توانند فصل آینده برای قهرمانی بجنگند، گفت: " صادقانه بگویم فکر می کنم چنین شرایطی وجود دارد. تیم از زمان آمدن من به اینجا پیشرفت کرده است. من سعی در پیشرفت دارم و از طرفی فکر می کنم که از زمان آمدن مربی نیز این مسئله وجود داشته است. او سعی در بهبود روند تیم دارد."

 

 

1567415

دیدگاه‌ها