کد خبر : 1752020 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 22:09 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

فریبا: در دفاع سخت‌گیرتر باشیم، الاهلی را می‌بریم

پیشکسوت استقلال معتقد است آنها اگر در فاز دفاعی کمی سختگیرانه تر رفتار کنند می‌توانند الاهلی را شکست دهند.

فریبا: در دفاع سخت‌گیرتر باشیم، الاهلی را می‌بریم

به گزارش ورزش سه، استقلال امشب تا ساعاتی دیگر باید در یکی از سخت‌ترین بازی‌های خودش در لیگ قهرمانان آسیا  به مصاف تیم الاهلی عربستان برود، به همین بهانه  با بهتاش فریبا گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه آن را می‌خوانیم:

 


*آقا بهتاش شرایط استقلال را در دیدار امشب مقابل الاهلی چطور می‌بینید با توجه به اینکه این دومین رویارویی این دو تیم طی 10 روز گذشته است.
فریبا: خب وقتی طی چند روز شما قرار است با یک تیم بازی کنید باید قبول کنیم که این تا حدی غیرمتعارف است. ما در بازی اول 5 گل به آن‌ها زدیم و دو گل دریافت کردیم و درعین‌حال چند گل دیگر باید می‌خوردیم و چند گل دیگر هم باید می‌زدیم؛ یعنی اینکه استقلال ازلحاظ روحی، استرسی برای باز کردن دروازه حریف ندارد، اما از سوی دیگر ترس از گل خوردن نیز وجود دارد، پس با این حساب بچه‌ها باید با تمرکز بسیار بالایی بازی کنند که رعایت این امر و اجرای دستورات تاکتیکی می‌تواند استقلال را در این بازی به هدفش برساند.

 

*درخصوص خط میانی و تغییرات در این منطقه چه نظری دارید
فریبا: در دیدار اول مقابل الدحیل که منجر به شکست 4 بر 3 استقلال شد باید گفت خط هافبک استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت، در بازی اول مسعود ریگی در چندین نوبت با سه تن از بازیکنان الدحیل تک‌به‌تک شد، اما در این بازی مهدی پور و رضاوند به‌خصوص نزدیک به هم‌بازی کردند و فضا را بستند و ما در این نقطه بیشتر صاحب توپ شدیم و فاصله بین خطوط کم شد و در کل فوتبال منظم‌تری را ارائه دادیم در کل من معتقدم استقلال اگر با دو هافبک دفاعی بازی کندمی تواند بهتر از گل‌های زده خود دفاع کند.

 


*فکر نمی‌کنید نبود نادری در خط دفاع برای استقلال دردسرساز خواهد شد؟
فریبا: جانشین نادری که به‌احتمال‌زیاد میلیچ است، که درکل سبک بازی او تا حد زیادی با نادری تفاوت دارد اما این را هم در نظر بگیرید که او نیز توانایی‌های خودش را دارد. برای مثال او با یک پاس بلند همان کاری را می‌کند که نادری می‌کرد و من فکر می‌کنم او در بازی امشب فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد.

 


*در کل پیش‌بینی شما از بازی امشب چیست؟
فریبا: به‌هرحال بازی کردن در چنین شرایط آب و هوایی آن‌هم با این فاصله زمانی کم بسیار کار سختی است اما این درخصوص هم تیم‌ها است، من فکر می‌کنم که استقلال اگر در خط دفاع تا حدی سخت‌گیرانه‌تر عمل کنند می‌تواند برنده دیدار باشد.

دیدگاه‌ها