کد خبر : 1752025 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 22:39 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

ترکیب رسمی چلسی برای مصاف با رئال مادرید؛

چهار-پنج-یک سیستم توخل برای شکست زیزو

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی از بازیکن منتخب خود برای مصاف دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رونمایی کرد.

 چهار-پنج-یک سیستم توخل برای شکست زیزو

به گزارش "ورزش سه" آبی‌پوشان لندنی امشب در ورزشگاه دی‌استفانو باید به مصاف رئال مادرید پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا بروند؛ توخل سرمربی آلمانی چلسی برای دیدار امشب از ترکیبی استفاده کرده که در بیشتر بازی‌های این فصل چلسی این نفرات به میدان رفته‌اند و حالا وظیفه دارند تا دست پر از مادرید به لندن بازگردند.

 

برای دیدار امشب، مندی بازهم از دروازه تیمش حراست می‌کند و کریستینسن در کنار تیاگو سیلوا، رودریگر و چیلول خط دفاعی چلسی را تشکیل می‌دهند؛ نکته جالب درباره خط دفاعی این تیم نیمکت‌نشینی جیمز بوده که با نظر توخل این اتفاق رخ داده است؛ در خط میانی کانته و جورجینیو کمربند میانی چلسی را شکل خواهند داد و آزپیلیکوئتا در کنار پولسیچ هم مسئولیت نفوذ از سمت راست و چپ خط دفاع رئال را برعهده دارند.

 

میسون مونت هافبک بازیساز و پشت مهاجم چلسی در مصاف امشب خواهد بود و تیمو ورنر هم امید اول گلزنی چلسی به دروازه تیبو کورتوا است؛ سنگربان نام‌آشنا برای آبی‌پوشان لندنی که سابقه بازی در این تیم را نیز دارد. مصاف رئال مادرید و چلسی در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 در ورزشگاه دی‌استفانو مادرید برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها