کد خبر : 1752031 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 23:20 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

آمار جالب؛ اعتماد ویژه رونالد کومان به هافبک هلندی

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، در همه بازی‌های این فصل لالیگا برای این تیم به میدان رفته است.

آمار جالب؛ اعتماد ویژه رونالد کومان به هافبک هلندی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش خیره کننده فرانکی دی بونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و این هافبک هلندی را به خدمت گرفت.

 

 

1521400

 

 

دی یونگ از ابتدای فصل 20-2019 به باشگاه کاتالانی اضافه شد. با این حال او فصل گذشته هرگز نتوانست روزهای خوبی را در ترکیب بلوگرانا سپری کند و درست مثل اکثر ستاره های دیگر بارسا، انتقادات زیادی نسبت به عملکرد این ستاره هلندی نیز مطرح شد.

 

با این حال بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در تابستان اخیر، قابل پیش بینی بود که فرانکی دی یونگ به یک مهره کلیدی در تیم او تبدیل شود چرا که پیش از این و هنگامی که کومان هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشت نیز همکاری فوق العاده ای بین این دو شکل گرفته بود.

 

 

1566518

 

 

همین اتفاق نیز رخ داد و ستاره هلندی در این فصل یکی از بهترین بازیکنان بارسا بوده است. اما نکته آماری جالب درباره دی یونگ به حضور او در هر 32 بازی این فصل لالیگا بر می گردد. او در 30 مسابقه به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شده و در دو بازی به شکل تعویضی وارد زمین شده است. هافبک هلندی 2724 دقیقه در ترکیب بارسا به میدان رفته و تنها 12 بازیکن که اکثر آنها هم دروازه‌بان بوده‌اند بیشتر از دی یونگ در این فصل لالیگا به میدان رفته اند.

دیدگاه‌ها