کد خبر : 1752064 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 01:25 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

مربی الدحیل: ما هنوز از دور مسابقات کنار نرفته ایم

صبری لموشی مربی الدحیل می گوید که با وجود شکست آنها هنوز در مسابقات حضور دارند و شانس صعود را از دست نداده اند.

مربی الدحیل: ما هنوز از دور مسابقات کنار نرفته ایم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الدحیل در دیداری غیرمنتظره با نتیجه دو بر یک مغلوب الشرطه عراق شد و این شکست فرصت ها را در اختیار استقلال و الاهلی قرار داد تا با پیروزی در دیدار رو در رو، به صدر جدول صعود کنند.


صبری لموشی سرمربی الدحیل در نشست خبری پس از بازی دلیل شکست در برابر الشرطه عراق را از دست دادن تمرکز بازیکنان در زمین دانست و گفت: مشخص بود از ابتدای مسابقه بازیکنان تمرکز کامل نداشتند، که منجر به گل زودهنگامی شد که ما دریافت کردیم.


او ادامه داد: این گل باعث شد که ما در تمام طول نیمه اول رنج بکشیم، که این مسئله با برتری تیم الشرطه به پایان رسید. در نیمه دوم سعی کردیم به بازی برگردیم که در این امر موفق شدیم ، اما عملکردمان مطابق انتظارات نبود و عملکردی را که در مسابقات قبلی خود داشتیم، ارائه ندادیم.


لموشی ادامه داد: ما به وضوح از حمله دوباره به سمت دروازه رقیب دست کشیدیم. نباید بهانه جویی کنیم بلکه باید این باخت را بپذیریم و تلاش کنیم تا در بازی بعدی خود مقابل الاهلی از بروز این اتفاقات جلوگیری کنیم.


او ادامه داد: ما هنوز در این رقابتها حضور داریم و از آن حذف نشده ایم و شانس صعود به دور بعدی را از دست نداده ایم. اما ما باید با اشتباهات مسابقه امروز کنار بیاییم و بازیکنان را به حالت عادی جسمی، ذهنی و روانی برگردانیم تا آخرین مسابقه خود را انجام دهیم که البته دیدار آسانی نخواهد بود.


سرمربی الدحیل در پایان گفت: اگر همانند مسابقه امروز در برابر الاهلی ظاهر شویم، بدون شک ضرر خواهیم کرد، اما من مطمئن هستم که بازیکنان الدحیل توانایی های زیادی دارند و آنچه امروز اتفاق افتاد را نمی توان در مسابقه بعدی تکرار کرد.

دیدگاه‌ها