کد خبر : 1752107 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 09:18 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو

پرتابگر نیزه شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پارالمپیک رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امان الله پاپی اظهار کرد: از ۳۰ فروردین که تمرینات خود را در پرتاب نیزه با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در کیش آغاز کردم تا به امروز روند کار راضی کننده و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده ام.

وی درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات رکوردگیری دوومیدانی که ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود، گفت: تمرکز اصلی من پارالمپیک توکیو و کسب بهترین رکورد در این بازیها است، رکوردگیری اولویت اصلی من نیست. در حقیفت تمرینات خود را به گونه ای برنامه ریزی کرده ام تا بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشم.

 

پاپی پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در این دوره با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک شرایط از هر نظر راضی کننده است و حتی در تمرینات از بهترین تجهیزات استفاده می کنیم تا رکوردهای خوبی را به ثبت برسانیم.

وی در پایان درخصوص نحوه ی تمریناتش نیز گفت: هفته ای ۹ جلسه صبح و بعدازظهر تمرینات پرتاب نیزه و کار بدنسازی انجام می دهم تا کم کم به اوج آمادگی برسم. در حال حاضر وضعیت تمریناتم راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها