کد خبر : 1752121 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 10:24 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح محمود زاده در خصوص قطع برق در استادیوم رشت

اینروزها بازی های دسته اول به خاطر ماه مبارک رمضان زیر نور برگزار می شود اما نور برخی از استادیوم ها کافی نیست و در برخی از بازی ها قطع برق موجب تعطیلی آن می شود.

توضیح محمود زاده در خصوص قطع برق در استادیوم رشت 

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری بازی های دسته اول در این باره می گوید: با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در این ماه عزیز بعد از افطار و همچنین گرمای هوا در هفته های آینده، تمامی مسابقات باید زیر نور در ورزشگاه ها برگزار شود.  به همین دلیل قبل از اعلام برنامه مسابقات لیگ های مختلف سازمان لیگ ۲ مکاتبه رسمی و حقوقی در سال ۱۳۹۹ شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور را اعلام کرد و از اداره کل ورزش و جوانان استان ها، هیات های فوتبال و باشگاه های میزبان درخواست پیگیری، محقق شدن و تجهیز شدن ورزشگاه به نور کافی را خواستار شد. این مکاتبات بسیار تاثیرگذار بود و خیلی از مسئولان ورزشگاه ها مجددا اقدام به تجهیز و تکمیل نور خود کردند. با این حال در هفته های بیست و یکم و بیست و دوم مسابقات لیگ، شاهد قطع برق در دو مسابقه بودیم. ابتدا در اهواز و مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی و دیگری شب گذشته در مسابقه دو تیم چوکای تالش و رایکا بابل با مشکل قطع برق مواجه شدیم.

 

محمودزاده در ادامه حرف هایش گفت: در جلسه های هماهنگی قبل از مسابقه و همچنین حین برگزاری مسابقه نیروی متخصص فنی برق از شهر میزبان و اداره برق هر شهر حضور پیدا کنند که در صورت بروز مشکل برای رفع آن سریعا اقدام کنند.  قطع برق ورزشگاه سردار جنگل ارتباطی به ورزشگاه نداشت و به دلیل آسیب پست برق یکی از مناطق نزدیک محل برگزاری مسابقه، برق ورزشگاه نیز دچار مشکل شد. این اتفاق در دقیقه یک مسابقه رخ داد و ۵۰ دقیقه بعد برق منطقه و متعاقب آن برق ورزشگاه نیز وصل شد و ناظر مسابقه به طور دقیق طبق آئین نامه اقدام کرد.  باید ازآقای الماسخاله رئیس محترم هیات فوتبال استان گیلان، خانم رضوی معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و آقای غفاری رئیس ورزش و جوانان شهر رشت تشکر کرد که با پیگیری های لازم با مسئولان برق منطقه این مشکل قطع برق مرتفع شد. متاسفانه ژنراتور کمکی مخصوص برای برخی ورزشگاه ها نداریم که با توجه به مکاتبات حقوقی انجام شده امیدواریم نسبت به تهیه و نصب این ژنراتورها در ورزشگاه ها نیز اقدام لازم صورت گیرد.

دیدگاه‌ها