کد خبر : 1752181 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 15:08 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی و اردوی تیم ملی وزنه در سیرجان!

بازیکنان گل گهر برای انجام بازی حساس جام حذفی مقابل پارس جنوبی، تمرینات آماده سازی خود را ادامه می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ایران، فردا و از ساعت 20:30 تیم فوتبال گل گهر در استادیوم خانگی خود میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.


شاگردان قلعه نویی که آخرین تمرینات خود برای دیدار با حریف بوشهری را زیر نظر کادرفنی می گذرانند، تمرینات بدنسازی و استقامتی با استفاده از وزنه را در دستور کار قرار دادند. به دلیل حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، فعلا رقابت های لیگ برتر با وقفه همراه شده تا تیم ها در جام حذفی به مصاف رقبای خود بروند. به همین دلیل قلعه نویی برای حفظ آمادگی بدنی شاگردانش، تمرینات بدنسازی را برای شاگردانش در نظر گرفت.

 

1595950

 

1595951

 

1595952

 


گل گهر در شرایطی باید به مصاف پارس جنوبی جم برود که سیرجانی ها روند بسیار خوبی را در پیش گرفته و در 4 بازی قبلی خود پیروز از زمین مسابقه خارج شده اند و فردا نیز قصد دارند با از پیش رو برداشتن پارسی ها، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.


هدایت پارس جنوبی جم را محمد نصرتی به عهده دارد که قبلا سابقه شاگردی قلعه نویی را در کارنامه دارد و این بازی، جدال شاگرد و استاد محسوب می شود. پارس اکنون با 31 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد.

دیدگاه‌ها