کد خبر : 1752213 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 17:22 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلجویی سولسشر: قصدم بی احترامی به رم نبود

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش فاتح لیگ اروپا بشود.

دلجویی سولسشر: قصدم بی احترامی به رم نبود

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد شناخت چندانی از تیم رم نداد و این مصاحبه موجب ناراحتی و واکنش هواداران جالوروسی شد. حالا و در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رم در نیمه نهایی لیگ اروپا، اوله گونار سولسشر از هواداران رم دلجویی کرده و البته در مورد برتری تاریخی یونایتد مقابل این تیم در سال 2007 صحبت کرد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "آن مصاحبه دقیقا بعد از بازی انجام شد، من بازی های رم را تماشا کرده ام، اما این تیم را عمیقا تجزیه و تحلیل نکرده بودم و به همین دلیل با احترام کافی در مورد رم صحبت نکردم. رم یک باشگاه فوق العاده است، من یک پیراهن فرانچسکو توتی و یکی از دانیله ده روسی دارم که با آنها عوض کرده ام. ما برای دیدار با رم آماده هستیم و مصاحبه من به معنای بی احترامی به این تیم نبود.

 

1591731

 

ما تا به حال در یونایتد پنج بار به نیمه نهایی تورنمنت های مختلف رسیده ایم و حالا می خواهیم به این روند خوب ادامه بدهیم. ما پیش از این در مسابقات لیگ اروپا شب های خوبی را تجربه کرده ایم و حالا هدف و تمرکز ما این است که فصل را با جشن قهرمانی به پایان برسانیم.

 

برتری 1-7 مقابل رم در سال 2007؟ من هر دو بازی را به یاد می آورم و در دیدار اول در ترکیب ثابت قرار داشتم.  آن شب جادویی بود. آلن اسمیت عملکرد بسیار خوبی داشت و ما نشان دادیم که یونایتد می تواند چه کاری انجام دهد. ما باز هم نیاز به چنین عملکردی داریم.

 

احتمال جدایی گلیزرها؟ من رابطه بسیار خوبی با مالکان و باشگاه دارم. آنها به نظرات من گوش می دهند، من سالهای زیادی را در این باشگاه حضور داشته ام و به دنبال موفقیت هستم. اما حالا ما باید یک قدم جلوتر رفته و قهرمان شویم."

دیدگاه‌ها