کد خبر : 1752217 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 18:01 | 43.3K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای اسکای آلمان:

خطر بیخ گوش بایرن؛ لواندوفسکی در مسیر جدایی

در آلمان ادعا می کنند که روبرت لواندوفسکی در حال بررسی پیشنهاداتش برای جدایی از بایرن مونیخ است.

خطر بیخ گوش بایرن؛ لواندوفسکی در مسیر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در دورتموند بود که چهره شد ولی فصل 15-2014 بایرن او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت. ستاره لهستانی در شش فصل گذشته بهترین گلزن بایرن بوده و به نوعی تاریخ مدرن باشگاه را عوض کرد.

فصل قبل بهترین فصل تمام دوران فوتبال لواندوفسکی بود. او با بایرن فاتح شش گانه شد و به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا نیز برگزیده شد. اگر جایزه توپ طلا نیز برگزار می شد، او قطعا به آن دست پیدا می کرد.

 

 

1595859

 

 

در حالی که لواندوفسکی تا 2023 قرارداد دارد و اخیرا سران باشگاه مونیخی علنی به حمایت از او پرداختند، ولی ستاره لهستانی نیم نگاهی به جدایی از بایرن دارد. سه سال پیش هم او به شکل جدی به جدایی فکر می کرد چرا که از رئال مادرید پیشنهاد داشت ولی با مخالفت بایرنی ها قراردادش را در نهایت تمدید کرد.

 

طبق ادعای اسکای آلمان، پینی زاهاوی مدیر برنامه های لواندوفسکی چند پیشنهاد خوب برای این ستاره 32 ساله دریافت کرده و در حال بررسی آنهاست. همه چیز اما در فاز ابتدایی خود قرار دارد و بایرنی ها فعلا نگران نیستند ولی همه چیز را به دقت تحت نظر دارند.

 

 

1595860

 

 

جدایی هانسی فلیک و انتخاب یولیان ناگلزمن به عنوان مربی بایرن، این باشگاه را دستخوش تحولاتی جدید کرده است. فصل بعد دیوید آلابا و ژروم بواتنگ دو بازیکن قدیمی بایرن هم جدا خواهند شد و اگر لواندوفسکی هم به باشگاهی دیگر برود، قهرمان فعلی اروپا سه ستون اصلی خود را به یکباره از دست خواهد داد. اتفاقی که سران باشگاه به هیچ عنوان دوست ندارند رخ بدهد.

 

دیدگاه‌ها