کد خبر : 1752230 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 18:47 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

فقط فرصت ریکاوری داشتیم؛

عبداللهی: فردا راهی جز برد نداریم

مربی تیم تراکتور معتقد است که تیمش می تواند با پیروزی در بازی فردا راهی مرحله حذفی شود.

عبداللهی: فردا راهی جز برد نداریم

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور آخرین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را فردا مقابل شارجه امارات برگزار خواهد کرد. این تیم که طی 5 بازی اخیر 4 مساوی و یک برد کسب کرده فردا برای صعود نیاز به شکست دادن میزبان گروه دوم دارد. صحبت های حمید عبداللهی، مربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی فردا را بخوانید:

 

اصلاحات را به صورت تئوری انجام دادیم

 

صعود به مرحله بعدی را به باشگاه شارجه تبریک می گویم. در تمامی این بازی هایی که انجام دادیم تمام تلاش مان این بود که روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم. کار خیلی سختی بود که به فاصله هر سه روز یک بار بازی کنیم؛ در این شرایط فشار زیادی روی بازیکنان تیم های تمامی گروه ها وجود دارد. فقط فرصت این را به داشتیم که روی ریکاوری تمرکز کنیم و برای پیشبرد کار اصلاحات را به صورت تئوری انجام دهیم. 

 

با تمام وجود تلاش کرده ایم

 

برای مردم فهمیم و هوادارانمان با تمام وجود تلاش کرده ایم و فردا هم برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. فردا راهی جز برد نداریم. همه تیم هم قسم شده ایم که انشالله فردا ببریم. به بازیکنان مان ایمان کامل داریم که تا این جای کار با تمام وجود تلاش کرده اند و تلاش خواهند کرد. با تمرکز بالا فردا می رویم که قطعا برنده بازی شویم و با توجه به اتفاقاتی که در گروه های دیگر رقم می خورد، به مرحله بعد صعود می کنیم.

 

روی کار دفاعی زوم کردیم

 

ما در بازی هایی که در شارجه برگزار کردیم در بازی اول سه گل زدیم؛ بعد از اینکه در آن دیدار دو گل زدیم سه گل خوردیم ولی با تغییراتی که صورت دادیم توانستیم به بازی برگردیم. بعد از آن روی کار دفاعی زوم کردیم تا از دروازه مان دفاع کنیم در بسیاری از بازی ها هم شانس گلزنی داشتیم اما متاسفانه این شانس را از دست دادیم. در بازی فردا با تفکرات متفاوتی مقابل شارجه حضور خواهیم یافت تا در کنار این که دروازه مان را بسته نگاه داریم بتوانیم گل بزنیم و برنده بازی شویم.

دیدگاه‌ها