کد خبر : 1752242 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 19:28 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید فونسکا از ستاره یونایتد پیش از تقابل حساس

پائولو فونسکا، سرمربی رم، پیش از تقابل حساس این تیم مقابل منچستریونایتد تمجید ویژه‌ای از برونو فرناندز انجام داد.

تمجید فونسکا از ستاره یونایتد پیش از تقابل حساس

به گزارش "ورزش سه"، رم فردا شب در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مهمان منچستریونایتد خواهد بود؛ شیاطین سرخ طی هفته‌های اخیر و مخصوصاً در لیگ اروپا فرم خوبی داشته اند بنابراین شاگردان پائولو فونسکا در دو بازی رفت و برگشت کار دشواری برای پیروزی و نهایتاً صعود به دیدار فینال پیش رو خواهند داشت.

 

پائولو فونسکا، سرمربی رم، پیش از دیدار فردا شب مقابل منچستریونایتد ضمن تمجید از برونو فرناندز گفت: " برونو به خاطر کاری که در اسپورتینگ لیسبون و منچستر یونایتد انجام‌داده شگفت‌انگیز است. آنچه که من قابل توجه می دانم شخصیت اوست. او دارای کیفیت زیادی است اما همچنین یک رهبر، یک مبارز و بسیار هوشمند است. من تعجب نمی کنم که از لحظه ورود به یونایتد به رهبر این تیم تبدیل شده است."

 

 

1570124

 

 

پائولو فونسکا همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به انتقاد از ایده برگزاری سوپر لیگ اروپایی پرداخت و گفت: "وقتی اخبار را دیدم ابتدا بسیار نگران شدم اما اکنون خیلی افتخار می کنم که بخشی از فوتبال هستم. من فکر می‌کنم که ما یک مثال بزرگ در اختیار جامعه قرار دادیم.

 

طرفداران مهمترین چیز هستند. در عین حال من می دانم که باشگاه‌های بزرگ به پول زیادی نیاز دارند اما آنها در عین حال پول بیشتری هم خرج می کنند. آنها تیم هایی هستند که 100 میلیون یورو برای یک بازیکن پرداخت می‌کنند‌. این مسئله ای است که برای باشگاه‌های کوچک مشکل ایجاد میکند و یک خودخواهی از سوی آنها محسوب می شود.

 

 

1564828

 

 

بنابراین من از هواداران، بازیکنان، مربیان و همه کسانی که در برابر این مسئله ایستادند تشکر می کنم.  اگر سوپرلیگ اتفاق می افتاد می توانست فوتبال واقعی را از بین ببرد. وقتی به آنچه در انگلیس رخ داد فکر می‌کنم یعنی دیدن طرفداران در خیابان و شنیدن صدای اعتراض آن ها شگفت آور بود.  من خیلی به آنها افتخار می کنم و باید ممنون شان باشم. "

دیدگاه‌ها