کد خبر : 1752244 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 19:39 | 82.5K بازدید | 0 دیدگاه

پشیمانی زیدان؛ جانشین مودریچ در رئال مشخص شد

مارتین اودگارد، هافبک جوان و نروژی فصل بعد لباس رئال مادرید را به تن خواهد کرد.

پشیمانی زیدان؛ جانشین مودریچ در رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آ.اس مدعی شد مدیران رئال مادرید اجازه نخواهند داد مارتین اودگارد قرارداد خود با باشگاه آرسنال را بیش از پایان این فصل تمدید کند و هدف آنها بازگشت هافبک خلاق و نروژی به اسپانیا است. مارتین اودگارد که در ماه ژانویه و به صورت قرضی به آرسنال پیوست، تا اینجای فصل تاکنون 14 بازی انجام داده و به تیم میکل آرتتا کمک کرده تا به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یابد.

 

1572837

 

به نظر می رسد آرسنال مشتاق است که اودگارد را برای فصل آینده باز هم به صورت قرضی حفظ کند، اما رئال مادرید خواهان بازگشت این هافبک جوان شده و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. کهکشانی ها همین حالا نیز از تصمیم خود مبنی بر صدور مجوز جدایی اودگارد در فصل زمستان پشیمان هستند و زین الدین زیدان معتقد است که جدایی اودگارد به صورت قرضی به دلیل کمبود گزینه های مناسب در طول سه ماه گذشته اشتباه بوده است.

 

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید به زودی و در ماه سپتامبر 36 ساله خواهد شد و زیدان قصد دارد به تدریج از اودگارد به عنوان جانشین این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده بکند. این هافبک جوان و خلاق در مدت زمان حضور در رئال مادرید در نیم فصل اول جایی در ترکیب این تیم نداشت و نارضایتی مارتین اودگارد از نیمکت نشینی در نهایت موجب انتقال او به لندن شد، اما حالا زیدان برنامه متفاوتی برای این بازیکن در فصل بعد در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها