کد خبر : 1752254 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

ساوه‌ایها آماده میزبانی از طلایی‎پوشان اصفهانی؛

ورزشگاه چمران چطور مجوز میزبانی از سپاهان گرفت؟ (عکس)

با اقدامات باشگاه خوشه طلایی ساوه، ورزشگاه شهید چمران در نهایت برای میزبانی از سپاهانی ها در جام حذفی مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفت.

ورزشگاه چمران چطور مجوز میزبانی از سپاهان گرفت؟ (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه پس از دیدار شاگردان وحید بیاتلو برابر مس کرمان از دسترس این تیم خارج شد، تا ساوه ایها ۷ دیدار خانگی خود را در تهران و ورزشگاه کارگران برگزار کنند. حالا اما چند هفته ای می شود که ورزشگاه شهید چمران ساوه پس از بازسازی بار دیگر میزبان بازی های خانگی خوشه طلایی است و روز آینده دیداری حساس را مقابل یکی از پرافتخارترین تیم های لیگ برتر میزبانی خواهد کرد.


پس از مشخص شدن قرعه خوشه طلایی حرف و حدیث های زیادی در مورد محل میزبانی از شاگردان محرم نویدکیا ایجاد شده بود و اصفهانی معتقد بودند که ورزشگاه شهیدچمران استانداردهای لازم برای میزبانی را ندارد، ولی پس از بازدیدی که فریبرز محمودزاده از این ورزشگاه داشت و توصیه هایی که به میزبان مسابقه داشت، سرانجام مجوز برگزاری بازی در ساوه صادر شد.


پس از بازدید فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته یک از استادیوم شهید چمران و تایید این مجموعه برای میزبانی دیدار های خوشه طلایی ساوه در این استادیوم مدیران باشگاه برای میزبانی هر چه بهتر از تیم سپاهان اصفهان تصمیم گرفتند نور پروژکتور را تقویت کنند تا استاندارد های لازم را برای بهتر برگزار شدن این دیدار فراهم کنند. پیش از این فریبرز محمود زاده اعلام کرده بود نور این ورزشگاه برای برگزاری رقابت با سپاهان اصفهان تنها ۲۰۰ لوکس کم است که با اضافه شدن چندین شاخه پروژکتور به نورافکن ها این ضعف هم برطرف شد.

1596013

 

وضعیت چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه، مهم ترین دلیل گرفتن میزبانی از خوشه طلایی بود و چند ماه پیش به حالت شنی در آمده بود ولی حالا با اقداماتی که انجام شده، با شرایط بهتری آماده میزبانی از بازی های شاگردان وحید بیاتلو شده است.

 

1596015

 

1596016

دیدگاه‌ها