کد خبر : 1752275 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 23:27 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش انتقادات از ستاره آلمانی

مثل خط دفاع، در مورد ورنر هم به توخل اعتماد کنید

یک بار دیگر انتقادات از تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، به اوج خود رسیده است.

مثل خط دفاع، در مورد ورنر هم به توخل اعتماد کنید

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل می‌تواند از نتیجه دیدار برابر رئال مادرید راضی باشد. سه شنبه شب چلسی در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به تساوی 1-1 دست یافت. با توجه به گل به ثمر رسانده در خانه حریف چلسی اکنون با دست بالا در لندن به میدان خواهد رفت. در واقع آنها با یک تساوی بدون گل هم می توانند راهی بازی فینال شوند.

 

کسب تساوی 0-0 در بازی برگشت می‌تواند نتیجه دشواری مقابل تیمی مانند رئال مادرید شد اما با وجود عملکرد دفاعی چلسی تحت هدایت توماس توخل، رقم خوردن این اتفاق غیرممکن نیست.

 

 

1595836

 

 

چلسی تحت هدایت توخل در 22 بازی تنها 10 گل دریافت کرده است که در نوع خود آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. حتی اگر آنها اوایل آوریل پنج گل از وست برومویچ دریافت نمی‌کردند این آمار به شکل قابل توجه تری شکل می گرفت. با این حال چلسی از آن بازی به بعد نیز در دفاع فوق‌العاده عمل کرده و چهار کلین شیت در هفت مسابقه به ثبت رسانده است.

 

حتی تیمی مانند رئال مادرید فقط یک ضربه به سمت دروازه چلسی زد. آبی‌ها در نیمه اول تسلط کامل بر روی بازی داشتند و حتی می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند. با این حال تک گل آنها در همان نیمه اول به ثمر رسید؛ جایی که ارسال درعمق آنتونی رودیگر به کریستین پولیسیچ رسید و این بازیکن نیز گلزنی کرد.

 

 

1595832

 

 

اما قبل از به ثمر رسیدن گل کریستین پولیسیچ، ستاره آلمانی چلسی یعنی تیمو ورنر می توانست یا بهتر بگوییم باید این تیم را به گل می رساند؛ جایی که ضربه او در دهانه دروازه توسط تیبو کورتوا مهار شد.

 

با این حال توخل بعد از پایان بازی دیشب به حمایت از ورنر پرداخت و گفت: " او در بازی برابر وستهام یک شانس خوب را از دست داد و امروز هم یک بخت مسلم دیگر را اینجا هدر داد. از دست رفتن این شانس به ما کمکی نکرد اما اینکه مدام به خاطر آن ناراحت و پشیمان باشیم هم کمکی نخواهد کرد. همین است که هست.

 

میلیون ها نفر هستند که باید با مشکلاتی سخت تر و بدتر از شانس هایی که شما از دست می دهید، سر و کله بزنند، بنابراین می توان گفت این یک نکته مثبت درباره ورزش است؛ هیچکس فردا به این موضوع اهمیت نخواهد داد. امروز ما از این بابت ناراحت و عصبانی بودیم، این طبیعی است.

 

او هم عصبانی است. ممکن است مایوس شده باشد. فردا استراحت می کند و روز بعد باید دوباره سرش را بالا بگیرد. او بازیکنی حرفه ای است، بازیکنی سطح بالا است و سخت تلاش می کند.

 

ما هرگز دست از فشار آوردن و تلاش کردن برنخواهیم داشت. هرگز دست از باور داشتن بر نخواهیم داشت و من احساس می کنم که همه موقعیت را همانطور که هست می پذیرند و به عنوان یک مهاجم هم کار آسان است؛ در بازی بعدی گل می زنی و دیگر هیچکس از این بازی صحبتی نخواهد کرد."

 

 

1577077

 

 

گفتنی است تیمو ورنر در تابستان اخیر با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو از لایپزیش به چلسی پیوست.
باشگاه لندنی امید زیادی به درخشش ورنر داشت اما این مهاجم آلمانی از زمان انتقال به چلسی برای جا افتادن در ترکیب این تیم تلاش کرده است. او در لیگ برتر طی 31 بازی برای آبی‌ها آمار 6 گل و 9 پاس گل به ثبت رسانده است. آمار ورنر در لیگ قهرمانان اروپا نیز دو گل و سه پاس گل بوده است.

 

این آمار بدی نیست اما آن چیزی محسوب نمی شود که باشگاه چلسی به دنبالش بوده باشد. فرصت های از دست رفته نیز در طول این فصل فشارها را افزایش داده است. تا جایی که ورنر قرن قبل از کریسمس در این باره گفته بود: " کار در اینجا دشوار تر از آن است که فکرش را می کردم. هماهنگی در اینجا سخت تر از آلمان است."

دیدگاه‌ها