کد خبر : 1752317 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 10:43 | 7.9K بازدید | 6 دیدگاه

هدف مشترک تراکتور و شارجه: حفظ رکورد شکست ناپذیری

روزنامه الرویة امارات نوشت که الشارجه به عنوان تنها تیم صدرنشین بدون شکست لیگ قهرمانان آسیا، در پی حفظ این رکورد خاص است.

هدف مشترک تراکتور و شارجه: حفظ رکورد شکست ناپذیری

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف الشارجه صدرنشین می رود که صعود به عنوان تیم نخست را نیز قطعی کرده است. تبریزی ها باید مقابل حریف قدرتمند خود به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند و به انتظار رقم خوردن نتایج مطلوبشان بنشینند.


روزنامه الرویة امارات در مطلبی از انگیزه های الشارجه برای حفظ روند شکست ناپذیری خود در لیگ قهرمانان آسیا نوشته است. الرویة آورده است: الشارجه که قبلا صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است، به مصاف همتای ایرانی خود می رود که با 7 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.


الشارجه تنها تیم صدرنشین گروه های 5 گانه است که تاکنون باختی را تجربه نکرده است. الشارجه در مقابل تراکتوری قرار می گیرد که حریف ایرانی نیز بدون شکست است. پیش از این دو، الدحیل دیگر تیم بدون باخت بود که آنها نیز در برابر الشرطه تن به شکست دادند.


تراکتور نیز برای رسیدن به امتیاز دهم به دنبال پیروزی در برابر الشارجه است تا بتواند شانس خود برای کسب یکی از سه سهمیه تیم های دوم برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی را امتحان کند.

دیدگاه‌ها