کد خبر : 1752319 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 10:45 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره خوش هدف نهایی لوران بلان از رقابت های آسیایی

روزنامه الرایة قطر نوشت که الریان قصد دارد با پیروزی روحیه بخش مقابل پرسپولیس، با لیگ قهرمانان آسیا وداع کند.

خاطره خوش هدف نهایی لوران بلان از رقابت های آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امروز آغاز می شود و در یکی از این مسابقات، پرسپولیس برای حفظ صدرجدول رده بندی، باید به مصاف الریان قطری برود که در قعر جدول رده بندی گروه ایستاده است.


روزنامه الرایة قطر در مطلبی به انگیزه های یاران شجاع خلیل زاده برای پیروزی در این دیدار اشاره کرده و نوشته است که الریان می خواهد با یک پیروزی روحیه بخش و برای حفظ اعتبار و جایگاهش در این رقابت ها، به مصاف پرسپولیس برود.


در این مطلب آمده است: الریان با هدف ارائه یک نمایش خوب در آخرین دیدار خود در این تورنمنت، به مصاف پرسپولیس می رود. الریان به دنبال دستیابی به یک پیروزی روحیه بخش قبل از ترک مسابقات است در حالی که پرسپولیس به دنبال پیروزی است تا اطمینان حاصل کند که صدرنشینی گروه را در اختیار دارد. رتبه ای که پس از شکست مقابل الوحده، در خطر از دست رفتن قرار گرفته است.


دیدار امشب بسیار مهم است و انتظار می رود تیم ایرانی با قدرت وارد زمین مسابقه شود. در همین زمان، الریان بدون فشار و استرس بازی می کند و به دنبال این است که قبل از حضور در یکی از مهمترین مسابقات خود در این فصل یعنی نیمه نهایی جام امیر، به بهترین شکل در برابر پرسپولیس حضور پیدا کند.


الرایة در پایان نوشته است: به دلیل اهمیت دیدار نیمه نهایی جام امیر قطر، کاروان الریان مستقیماً به فرودگاه می روند تا از گوای هند که میزبانی گروه E را برعهده داشت خارج و به سمت دوحه بازگردند.

دیدگاه‌ها