کد خبر : 1752329 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 11:39 | 32K بازدید | 1 دیدگاه

در همسایگی ایران؛ تماشاگر به فوتبال بر می گردد

شیوع ویروس کرونا در همه کشورهای جهان موجب شده که مدت ها بازی های داخلی و خارجی فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار شود که به الطبع این موضوع در کاهش کیفیت بازی ها تاثیر گذار بوده است.

در همسایگی ایران؛ تماشاگر به فوتبال بر می گردد 

به گزارش "ورزش سه"، در زمان سپری شده برخی از فدراسیون های ملی تلاش کرده اند شرایط بازگشت تماشاگر به استادیوم های فوتبال را مهیا کنند. نمونه اش چین که با مهار کلی کرونا فصل جدید لیگ برتر را با حضور تماشاگر آغاز کرده است. فدراسیون فوتبال امارات هم قصد دارد بعد از مدت زمان طولانی یک مسابقه فوتبال را با حضور 30 درصدی تماشاگر آغاز کند. مصاف بین شباب الاهلی و النصر در فینال جام حذفی که 26 اردیبهشت برگزار خواهد شد. 

 

فدراسیون فوتبال امارات البته برای پذیرش تماشاگر در این بازی شرط های ویژه ای تعیین کرده است. ابتدا اینکه تنها به اندازه 30 درصد ظرفیت استادیوم بلیط فروخته خواهد شد. تماشاگرانی که می خواهند برای تماشای این بازی وارد استادیوم شوند حتما باید واکسن کرونا زده باشند و یا نتیجه تست آنها منفی بوده باشد و از سویی ورود افراد زیر 16 سال به استادیوم ممنوع است و هیچ تماشاگری در جریان بازی حق ترک صندلی خود را ندارد و در نهایت اینکه تماشاگران باید در صندلی هایی که از قبل مشخص شده بنشینند و بازی را تماشا کنند.

دیدگاه‌ها