کد خبر : 1752378 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 17:00 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

تیم زیدان بی برنامه بود

انتقاد شدید ونگر از بنزما و تاکتیک رئال برابر چلسی

آرسن ونگر معتقد است رئال یکی از بی هدف ترین بازی های فصل خود را برابر چلسی به نمایش گذاشت.

انتقاد شدید ونگر از بنزما و تاکتیک رئال برابر چلسی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب در زمین خود برابر چلسی متوقف شد. رئال خوش شانس بود که در 30 دقیقه نخست بازی بیش از یک گل دریافت نکرد و سپس به لطف گل کریم بنزما بازی را به تساوی کشاند. نیمه دوم بازی متعادل بود و بر خلاف انتظار، رئال نتوانست از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کند. چهارشنبه هفته بعد در لندن مشخص خواهد شد که کدام تیم به فینال لیگ قهرمانان خواهد رفت.

 

 

1595768

 

 

آرسن ونگر از شیوه بازی رئال رضایت نداشت و در مصاحبه با اسکای اسپورتس به انتقاد از آن پرداخت. سرمربی سابق آرسنال ابتدا از کریم بنزما انتقاد کرد و گفت:« کریم نیمه اول خیلی خوبی داشت ولی در نیمه دوم واقعا بد بود. او در ابتدای نیمه دوم به تنهایی 4 توپی که لمس کرد را از دست داد. ضعف بزرگ رئال در نیمه دوم این بود که مالک توپ و زمین بودند ولی طرح و برنامه موثری برای استفاده از این فاکتور نداشتند.»

 

 

1595759

 

 

ونگر ادامه داد:« تاکتیک رئال خیلی بد بود و من کسی را با میل نفود به محوطه جریمه نمی دیدم. رئال صبر می کرد تا کریم بنزما در موقعیت خوب قرار بگیرد و توپ را به او می رساندند تا او شاید کاری انجام دهد ولی وقتی به تدریج کیفیت بنزما افت کرد، این حربه از کار افتاد و ما شاهد بودیم که بی هدف به هم پاس می دادند. البته این حفظ توپ به واسطه هافبک های بسیار خوب رئال مقدور می شد. در رئال اما یک حلقه مفقوده وجود داشت و آن به عمق زدن بود که در فوتبال مدرن بسیار مهم است.»

 

دیدگاه‌ها