کد خبر : 1752380 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 17:13 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

یا تابستان او را می فروشید، یا بدبختتان میکنم

رایولا و تهدید دورتموند: هالند را به بایرن می برم!

مینو رایولا مدیربرنامه های ارلینگ هالند سران دورتموند را تهدید کرده است که اگر اجازه جدایی به موکلش در تابستان را ندهد، سال بعد هالند را به بایرن مونیخ می برد.

رایولا و تهدید دورتموند: هالند را به بایرن می برم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه هنوز چند هفته ای تا پایان رقابت های فوتبال در کشورهای اروپایی باقی مانده و پس از آن نیز رقابت های یورو 2020 برگزار خواهد شد، اما همچنان بحث و گمانه زنی ها درخصوص تیم بعدی ارلینگ هالند در صدر اخبار بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا قرار دارد.


ارلینگ هالند که تیم های زیادی را خواهان خود می بیند و وکلای این بازیکن با هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در هفته های گذشته وارد مذاکره شده بودند، به دنبال جدایی از دورتموند در همین تابستان پیش رو است ولی مدیران این تیم قصد ندارند هالند را به این زودی ها از دست بدهند.


مینو رایولا مدیر برنامه های ارلینگ هالند که معروفترین ایجنت دنیای فوتبال است و حق وکالت بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را برعهده دارد، به دنبال این است تا هالند را در تابستان به بالاترین پیشنهاد بفروشد ولی ممانعت مدیران دورتموند بابت جدایی هالند باعث شده است تا رایولا روی به تهدید آنها بیاورد.


لیا اسمیت خبرنگار Caught Offside مدعی شده است که رایولا از تاکتیک های کثیفی برای مجاب کردن سران دورتموند جهت جدایی این بازیکن استفاده کرده است. این خبرنگار گفته است که رایولا در صحبت هایی نه چندان دوستانه با سران دورتموند به آنها اعلام کرده است اگر همین تابستان اجازه جدایی را به هالند ندهند، او سال بعد این بازیکن نروژی را به بایرن مونیخ می برد!


در سالهای اخیر بازیکنان مطرح و بزرگی نظیر متس هوملس، ماریو گوتزه و رابرت لواندوفسکی همگی از دورتموند به رقیب خود یعنی بایرن مونیخ منتقل شدند و علاوه بر اینکه این انتقال ها به دورتموند آسیب رساندند، بلکه اصلی ترین رقیب این تیم یعنی بایرن مونیخ نیز به خوبی تقویت شد که نتیجه آن، قهرمانی های پیاپی در آلمان بوده است.


قطعا آخرین چیزی که دورتموند خواهان آن است، نام بزرگ دیگری است که از این باشگاه جدا شده و راهی بایرن شود به ویژه اینکه شخصی که توانایی هایی زیادی دارد و اهمیت او در اندازه های لواندوفسکی است و می تواند برای قهرمانی در آلمان کافی باشد.


بایرن می تواند در تابستان سال آینده با پرداخت بند آزاد سازی هالند او را به خدمت بگیرد، همانطور که در بند آزادسازی 37 میلیون یورویی گوتزه در سال 2013، درست چند ماه قبل از دیدار دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا این کار را انجام داد، اما بجز بایرن مونیخ، هر تیم دیگری نیز می تواند این بند آزادسازی را پرداخت کند.


وضعیت دورتموند در جدول رده بندی به نحوی است که این تیم ممکن است نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و بسیاری از رسانه های اروپایی اعلام کرده بودند که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، هالند می تواند از دورتموند جدا شود، اما طبق ادعای ESPN، هیچ بندی در قرارداد هالند وجود ندارد که به این معنی باشد که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا هر موردی دیگری، این بازیکن بتواند در این تابستان از جمع زنبورها جدا شود.


این بازیکن 20 ساله با 37 گل در 38 بازی در این فصل، بند آزادسازی نقل و انتقالاتی بین 75 تا 100 میلیون یورو دارد، اما این بند تا سال 2022 قابلیت فعال شدن ندارد. دلیل فشار رایولا به مدیران دورتموند نیز همین مسئله است و او می خواهد یک سال زودتر هالند را از سیگنال ایدونا پارک جدا کرده و به یکی از تیم های بزرگ اروپایی ببرد.


علاوه بر رئال مادرید و بارسلونا که با پدر و مدیربرنامه های هالند وارد مذاکره شده اند، منچستر یونایتد، منچسترسیتی و چلسی در لیگ برتر انگلیس همگی در تابستان به دنبال جذب این غول نروژی خواهند بود.

 

1596164

دیدگاه‌ها