کد خبر : 1752399 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 19:26 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

مربی الاهلی: ما، استقلال و الدحیل به یک اندازه شانس داریم

لارنسیو ریجکمپ سرمربی الاهلی در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل گفت که به هواداران تیمش شانس صعود به مرحله بعد را نمی دهد.

مربی الاهلی: ما، استقلال و الدحیل به یک اندازه شانس داریم

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای حساس گروه سوم ACL، فردا برگزار می شود که در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی در استادیوم الجوهرة شهر جده به مصاف الدحیل می رود. سرمربی این تیم می گوید به هواداران قول صعود نمی دهد.


لارنسیو ریجکمپ سرمربی الاهلی در نشست خبری پیش از بازی گفت: صعود به مرحله یک هشتم نهایی را نمی توان به صورت رایگان دریافت کرد. همانطور که بازیکنان می دانند در سطح خوبی قرار دارند پس برای صعود به مرحله بعد تلاش می کنند.


سرمربی الاهلی ادامه داد: امیدوارم همه بازیکنان آماده باشند. نمی خواهم به نتایج الدحیل نگاه کنم، چرا که مقایسه با مسابقات قبلی را دوست ندارم. هر سه تیم الاهلی، استقلال و الدحیل به یک اندازه شانس صعود دارند. هواداران منتظر صعود ما هستند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

 

1596200


او گفت: ما نمی توانیم به هواداران قول صعود به مرحله بعد را بدهیم اما امیدواریم این اتفاق رخ بدهد و برای آن سخت تلاش می کنیم. این آخرین مسابقه مرحله گروهی است و یک نوع فینال است و ما باید برای آن آماده شویم. دیدار فردا یک رویارویی ویژه خواهد بود.


او در پایان گفت: عبدالرحمن غریب پس از آسیب دیدگی در برخورد با بازیکن استقلال وضعیت خوبی دارد و فردا ما را همراهی می کند. میتریتا نیز با ما تمرین کرده است. امیدواریم که او برای دیدار فردا آماده باشد.

دیدگاه‌ها