کد خبر : 1752403 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 19:50 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

منابع نزدیک به کاپیتان تاتنهام فاش کردند؛

کین به دنبال ترک تاتنهام در تابستان به هر قیمتی

هری کین، کاپیتان تاتنهام، به دوستانش گفته است که می خواهد به هر قیمتی که شده از این تیم جدا شود و به یکی از تیم های بزرگ لیگ برتر بپیوندد.

کین به دنبال ترک تاتنهام در تابستان به هر قیمتی

به گزارش "ورزش سه"،منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام فاش کرده اند که هری کین مصمم است به هر قیمتی که شده در تابستان از این تیم جدا شود. گفته می شود که کاپیتان تاتنهام به دوستانش گفته در تابستان به یک تیم بزرگ لیگ برتری خواهد پیوست.

کین پس از شکست تاتنهام در فینال کارابائوکاپ برابر منچسترسیتی بیش از پیش در تصمیم خود مصمم است

شکست در فینال برابر سیتی، ناکامی تاتنهام در کسب جام را به 14 سال افزایش داد و این موضوع نشان می دهد که باشگاه تا چه حد از تیم های بزرگ لیگ برتر فاصله گرفته است.

 

1587570

 

کین پیشتر نیز مشخص کرده بود که در نیمه دوم سال های فعالیت خود می خواهد که برای کسب عناوین قهرمانی و بالای سر بردن جام های مختلف تلاش کند.

گفته می شود که کین در تلاش است که رکورد گلزنی آلن شیرر در لیگ برتر را بشکند و همچنین به جای پیوستن به لیگ های دیگر، مصمم است تا در لیگ برتر به کار خود ادامه دهد.

این به آن معنا است که کین باید نه تنها راهی برای فرار از تاتنهام پیدا کند، بلکه بر اراده دنیل لوی، رییس باشگاه، که مصمم است او را به تیمی رقیب در لیگ برتر نفروشد، هم غلبه کند.

 

1596205

 

گزارش شده که کاپیتان تاتنهام چندان تحت تاثیر بلندپروازی و برنامه های مدیران این باشگاه برای آینده قرار نگرفته است. کین معتقد است که تاتنهام در مقطعی بسیار حساس از دوران حرفه ای او در حال غرق شدن است و امیدی به موفقیت به همراه این باشگاه نیست و 100 درصد به ترک تاتنهام فکر می کند.

هری کین قصد ندارد که در این مقطع رو در روی هواداران قرار بگیرد و از قصد خود برای ترک باشگاه آشکارا سخن بگوید. کین که در تابستان 28 ساله می شود تنها به گفتن اینکه پس از پایان مسابقات یورو درباره آینده اش تصمیم می گیرد، بسنده کرده است.

سه سال دیگر از قرارداد هری کین و تاتنهام باقی مانده است و فقط تعداد کمی از باشگاه های فوتبال جهان قادر به پرداخت 180 میلیون یورو بند آزادسازی به علاوه دستمزد او هستند.

 

 

دیدگاه‌ها