کد خبر : 1752407 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 20:01 | 91.4K بازدید | 3 دیدگاه

یحیی علیه شجاع؛ این شماره ٣ من است

سرمربی پرسپولیس یکی از تصمیمات جالب خود برابر الریان را با رونمایی از شماره ٣ تازه‌وارد تیمش شکل داد.

یحیی علیه شجاع؛ این شماره ٣ من است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی غیرمنتظره شجاع خلیل‌زاده هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و هجمه‌ها حتی تا تقابل آنها در لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه یافته است.

 

اکنون در دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الریان قطر که بازی پایانی در مرحله گروهی نیز محسوب می‌شود، یحیی گل‌محمدی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش داشته که شاید یکی از جذاب‌ترین و مهمترین آن برای هواداران این تیم بازی دادن به فرشاد فرجی بود.

 

بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده بحث زیادی در بین هواداران این تیم در خصوص شماره پیراهن ٣ شکل گرفته بود که گفته می‌شد هر چه زودتر باید این شماره به بازیکن دیگری اختصاص یابد و شرایط به شکلی پیش نرود که تا زمان بازگشت احتمالی شجاع این شماره بدون مدعی باقی بماند. موضعی که خیلی زود با واکنش باشگاه نیز همراه شد و ابراهیم شکوری نیز در توئیتی اعلام کرد که هیچ فشاری در خصوص اینکه شماره ٣ به بازیکن دیگری اختصاص نیابد وجود ندارد. در ادامه هم با جذب فرشاد فرجی این مدافع شمالی پیراهن شماره را از آن خود کرد .

 

فرجی که در ابتدا به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست تیمش را همراهی کند، بعد از دریافت تست منفی راهی گوا شد و اکنون در آخرین بازی مرحله گروهی شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد و نکته جالب تقابل شماره ٣ تازه وارد برابر شماره ٣ محبوب سابق سرخ‌هاست.

 

یحیی با این ترکیب خود توانسته در نیمه اول الریان را با ٢ گل شکست دهد و اکنون با حفظ این نتیجه قادر خواهد بود به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

دیدگاه‌ها