کد خبر : 1752451 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 22:41 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی یاران انصاری‌فرد در فینالیست شدن

آ. ا. ک علی‌رغم بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود برابر پائوک شکست خورد.

ناکامی یاران انصاری‌فرد در فینالیست شدن

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان در فصل ۲۱-۲۰۲۰، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که برای چهارمین بازی پیاپی کریم انصاری‌فرد را در خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه تومبا به مصاف پائوک رفت.

 

نیمه اول این دیدار با تساوی صفر- صفر خاتمه یافت، اما پائوک در دقیقه ۶۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را از دست داد ولی در دقیقه ۷۰ یاران انصاری‌فرد موفق شدند گل اول را به ثمر رسانند تا امیدهایشان به صعود بیشتر شود.

 

آ. ا. ک آتن که در بازی رفت مقابل پائوک با یک گل شکست خورده بود، پس از به ثمر رساندن گل اول در دیدار امشب شانس صعود به فینال را به دست آورد، اما از دقیقه ۸۵ به بعد سرنوشت آنها تغییر کرد و با دریافت دو گل مغلوب شدند.

 

پائوک که در دو تقابل قبلی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان برابر یاران انصاری‌فرد به برتری رسیده بود، امشب هم به پیروزی ۲ بر یک خانگی دست یافت تا به برتری ۳ بر یک در مجموع دو بازی دست پیدا کند و راهی فینال یونان کاپ شود.

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که در هفته پنجم فصل جاری سوپر لیگ یونان موفق به گلزنی مقابل پائوک شده بود، در حضور ۹۰ دقیقه‌ای در دیدار امشب نتوانست به این مهم برسد و در دقیقه ۳۶ هم یک کارت زرد دریافت کرد.

دیدگاه‌ها