کد خبر : 1752512 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 01:58 | 54.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیروزی بزرگ ماریتیمو در شب کلین شیت عابدزاده

دیدار ماریتیمو با براگا، تیم چهارم لیگ برتر پرتغال از هفته ی سی ام مسابقات با نتیجه یک بر صفر به سود ماریتیمو خاتمه یافت.

پیروزی بزرگ ماریتیمو در شب کلین شیت عابدزاده

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار امیر عابدزاده و علی علیپور در ترکیب ثابت ماریتیمو همانند هفته های گذشته به میدان آمده بودند. اگر چه علی علیپور موفق به گلزنی نشد اما امیر عابدزاده با وجود حملات پر دامنه ی حریف دروازه اش را بسته نگه داشت تا کلین شیت جدیدی را در لیگ برتر پرتغال تجربه کند.

 

گل تیم ماریتیمو در این بازی توسط جوئل به ثمر رسید. در دقیقه 76 بازی و سازنده گل هم پلاجیو بود. ماریتیمو با این پیروزی 33 امتیازی شد و تا رده ی یازدهم جدول صعود کرد تا شانس هایش برای بقاء در جدول بازی های این فصل در فاصله 4 هفته مانده به پایان مسابقات بیشتر شود. ماریتیمو تا چند هفته پیش در رده ی هفدهم جدول قرار داشت اما با نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرد تا رده ی یازدهم جدول بالا آمد.

 

در این دیدار داور چهار بار به بازیکنان تیم ماریتیمو کارت زرد نشان داد. هم چنین این تیم 4 تعویض انجام داد اما امیر عابدزاده و علی علیپور به طور کامل برای ماریتیمو بازی کردند. مربی جدید ماریتیمو اعتقاد زیادی به بازی علی علیپور در خط حمله دارد و به خاطر مشارکت این مهاجم در کارهای دفاعی تیمش در هفته های اخیر اصلا او را تعویض نکرده است. علی علیپور هم در هفته های اخیر با به ثمر رساندن 2 گل و ساختن یک گل از خوب های تیم ماریتیمو بوده است.

دیدگاه‌ها