کد خبر : 1752533 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 11:15 | 29.2K بازدید | 3 دیدگاه

الاهلی بدون عمر السومة در برابر الدحیل

عمر السومة مهاجم سوری و زهردار الاهلی نمی تواند تیمش را در بازی امشب مقابل الدحیل همراهی کند.

الاهلی بدون عمر السومة در برابر الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای حساس گروم سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای تعیین تیم یا تیم های صعود کننده از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی، امشب برگزار می شود که در یکی از این بازی ها الاهلی میزبان این گروه به مصاف الدحیل خواهد رفت.


روزنامه الریاضیة عربستانی در مطلبی نوشته است که احتمال رسیدن عمر السومة به دیدار امشب بسیار کم است و باید او را غایب قطعی عربستانی ها در برابر الدحیل بدانیم. این روزنامه نوشته است که مهاجم سوری در هر دو جلسه تمرینی الاهلی پس از تساوی مقابل استقلال حضور نداشته است و شانس رسیدن او به بازی با الدحیل بسیار کاهش یافته است.


آزمایشات پزشکی از عمر السومة نشان می دهد این بازیکن از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده است و به همین دلیل در جلسات تمرینی الاهلی حضور نداشته است. علاوه بر این، چند صفحه خبری الاهلی اعلام کرده اند عبدالرحمن غریب دیگر مهره کلیدی این تیم نیز ممکن است در بازی امشب غایب باشد که البته وضعیت این بازیکن ساعاتی پیش از آغاز بازی سنجیده می شود.


در دیدارهای پایانی گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف الشرطه می رود. آبی پوشان در صورت پیروزی با هر نتیجه ای راهی مرحله بعدی می شوند. در بازی پایانی نیز الاهلی و الدحیل با یکدیگر روبرو می شوند.

دیدگاه‌ها