کد خبر : 1752552 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 12:03 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

قول می دهم نفت بدرخشد

مقتدایی: فکری ما را به شرایط قبل بازگرداند

مدافع نفت مسجد سلیمان موفقیتش را مدیون مجتبی حسینی می دادند که نیم فصل اول در نفت زیر نظرش کار کرد.

مقتدایی: فکری ما را به شرایط قبل بازگرداند

به گزارش ورزش سه، تم نفت مسجدسلیمان در مسیر بهبود با محمود فکری امید زیادی به بقا در لیگ برتر دارد. مدافع راست این تیم در مصاحبه با ورزش سه از همین شرایط جدید و راضی کننده می‌گوید.کمی بعد از آنکه نفت تبدیل به نامزد سقوط شده بود:

 

به شرایط قبلمان برگشته ایم

 به دلیل تغییر و تحولات صورت گرفته در نفت شرایط خیلی خوب شد. ما در چهار بازی قبلی مان ۲ امتیاز گرفته بودیم ولی از موقعی که آقای فکری آمدند از دو بازی که انجام دادیم ۴  امتیاز گرفتیم یکی از آن ها بازی سخت و بیرون از خانه سپاهان بود که یک امتیاز گرفتیم و یک بازی هم مس رفسنجان بود که پیروز شدیم. خدا را شکر شرایط الان خیلی بهتر شده است ، انرژی بچه ها بالا است و همه انگیزه دارند و به شرایط قبلمان در نیم فصل اول برگشته ایم. امیدوارم رتبه مان تک رقمی شود.

 

قول می دهم نفت بدرخشد

 ما سپاهان را در خانه شکست داده بودیم و ما اصلا دست و پا بسته نیستیم قطعا برای نتیجه گیری به اصفهان رفته بودیم و همین هم شد و امتیاز گرفتیم و برای سایر بازی های باقی مانده هم برنامه های خودمان را داریم مطمئن باشید که نفت می درخشد.

 

مجتبی حسینی کمک کرد پیشرفت کنم

سال دومی است که در لیگ برتر حضور دارم. فصل قبل در زمان آقای منصوریان و نمازی در  ذوب آهن بودم و بعدش با آقای مجتبی حسینی به لیگ یک رفتم و دوباره با خودش به لیگ برتر برگشتم.همه شناخت کافی روی مجتبی حسینی دارند. از نظر فنی واقعا به شاگردانش خیلی کمک می کند و به من هم از همه نظر کمک کرد و موفق شدم در فوتبالم پیشرفت کنم.

 

برای خودم و باشگاهم افتخار کسب کردم

خدا را شکر موفق شدم بدر برنامه فوتبال برتر هترین دفاع راست نیم فصل اول شوم.هر فوتبالیستی دوست دارد بهترین باشد. من هم خیلی خوشحال شدم این عنوان را کسب کردم چون افتخاری برای خودم، تیمم و باشگاهم بود و حس خیلی خوبی داشتم. امیدوارم همین طور ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها