کد خبر : 1752559 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 12:23 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

"رفتن از بارسا برای مسی خوب نیست"

توصیه سوارز به مسی: در بارسا بمان

لوییس سوارز، مهاجم اتلتیکو مادرید، به لیونل مسی، دوست و هم تیمی سابقش در بارسلونا، توصیه کرده است که در بارسا بماند و فوتبالش دراین باشگاه خاتمه دهد.

توصیه سوارز به مسی: در بارسا بمان

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز معتقد است که لیونل مسی باید در بارسلونا بماند، هر چند که شایعات و گمانه زنی ها براین باورند که ستاره آرژانتینی در تابستان بلوگرانا را به مقصد تیمی دیگر ترک خواهد کرد.

سوارز و مسی در دوران حضور در بارسلونا دوستی صمیمانه ای برقرار کردند که با رفتن ستاره اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید در ماه سپتامبر، این رابطه دوستانه نزدیک تر شد. ستاره 34 ساله اتلتیکو که خودش با دلخوری از بارسا جدا است، معتقد است که مسی، که با PSG و منچستر سیتی در ارتباط بوده، نباید تابستان امسال راه او را در پیش بگیرد و از کاتالان ها جدا شود. سوارز معتقد است که جدایی مسی از بارسا "برای او خوب نخواهد بود".

 

1596560

 

سوارز در آخرین مصاحبه خود در این باره گفت: "بهترین چیز برای مسی این است که به فوتبالش در باشگاهی که از همه جا بیشتر مایه خوشحالی اش بوده، پایان دهد.

اگر از من بپرسید، به عنوان یک دوست، می گویم که من او را در جایی جز بارسلونا نمی بینم و جدایی از بارسا برای او خوب نخواهد بود. اما او کسی است که باید این تصمیم را بگیرد. بارسلونا تیمی است که به او همه چیز داده است و او هم همه چیز خود را به پای این باشگاه ریخته است."

 

1596562

 

مسی نزدیک به توافق با بارسا برای ماندن

مسی تا پایان این فصل با بارسلونا قرارداد دارد و کاپیتان آرژانتینی هنوز قصد خود برای تمدید قرارداد با این باشگاه را تایید نکرده است. هرچند اعتقادها بر این است که او بسیار به توافق برای ماندن نزدیک شده است.

در حالی که در این هفته گزارش شده بود PSG پیشنهادی دست نیافتنی برای دیگر باشگاه ها را برای مسی آماده کرده است، رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که پدر اسطوره شماره 10 بارسا و تیم ملی آرژانتین دیداری با خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، داشته تا به او اعلام کند می قصد ماندن دارد و حاضر است تا حتی کاهش 50 درصدی دستمزدش را نیز بپذیرد.

 

TV3 گزارش کرده است که مسی حاضر است تا با قراردادی جدید و دو ساله برای ادامه حضور در بارسلونا موافقت کند. همچنین گزارش شده که مسی قصد دارد پس از این دو سال به عنوان سفیر بلوگرانا به لیگ آمریکا برود و به حرفه خود در آنجا پایان دهد. قرار است پس از بازنشستگی مسی به نوکمپ بازگردد و پستی مدیریتی در این باشگاه داشته باشد.

دیدگاه‌ها