کد خبر : 1752571 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 13:07 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

شکارچیان جام در انتظار لغزش حریفان؛

لالیگا در تب و تاب؛ یک جام و چهار مدعی

پس از شکست بارسلونا در بازی شب گذشته، اکنون اتلتیکو مادرید صدرنشین تنها تیمی است که سرنوشت خود را در دست دارد.

لالیگا در تب و تاب؛ یک جام و چهار مدعی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر گرانادا با شکست غیرمنتظره 2-1 رو به رو شد. در نتیجه این شکست، کاتالان ها که امید به صدرنشینی پس از پیروزی در این بازی را داشتند حالا قهرمانی‌شان وابسته به نتایجی است که دیگر رقبا می گیرند.

با این نتیجه اکنون نبرد بر سر کسب عنوان قهرمانی این فصل در لالیگا از هر زمان دیگری نزدیک تر شده است و چهار تیم صدرنشین را تنها سه امتیاز از هم جدا می کند.

هر کدام از این چهار تیم مدعی که امید به قهرمانی دارند چهار بازی در هفته های آینده در پیش دارند اما همه چشم ها از الان به بازی های دو روز هشتم و نهم ماه می (هجدهم و نوزدهم اردیبهشت) دوخته شده است که مدعیان باید دو به دو به مصاف یکدیگر بروند.

بارسلونا در روز شنبه هشتم می میزبان اتلتیکو مادرید است. شاگردان دیگو سیمئونه در این هفته ها با افت مواجه شده اند و فرم بد آنها اجازه داد تا امیدهای رئال مادرید، بارسلونا و سویا برای قهرمانی پررنگ تر شود.

رئال مادرید نیز روز یکشنبه میزبان سویا در والدبباس خواهد بود؛ دیداری که ممکن است راه پیش روی آنها تا کسب قهرمانی را صاف کند.

 

در حال حاضر اتلتیکو مادرید با 73 امتیاز از 33 بازی صدرنشین است و رئال مادرید با 71 امتیاز، بارسلونا با 71 امتیاز و سویا با 70 امتیاز از همان تعداد بازی در تعقیب این تیم هستند.

 

1596591

 

رئال مادرید در انتظار

لوس بلانکوس در هفته آینده ابتدا به مصاف اوساسونا خواهد رفت و سپس در بازی برگشت از نیمه نهای چمپیونزلیگ باید با چلسی دیدار کند. در حال حاضر رئالی ها با دو امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین در رده دوم جدول لالیگا قرار دارند.

شاگردان زیدان می دانند که حتی یک نتیجه تساوی برای اتلتیکو به آنها اجازه خواهد داد تا در صورت پیروزی در تمام بازی های عنوان قهرمانی فصل پیش خود را تکرار کنند.

سویا، آخرین مدعی قهرمانی، اکنون بیش از همیشه به کسب عنوان قهرمانی نزدیک است و با تنها سه امتیاز فاصله با صدر جدول، صبورانه منتظر لغزش سه رقیب دیگر نشسته است.

دیدگاه‌ها