کد خبر : 1752575 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 13:39 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

با موافقت بارسلونا؛

ادعای سان؛ کوتینیو در راه اورتون

سان گزارش کرده که فیلیپه کوتینیو، بازیکن بارسلونا و ستاره سابق لیورپول، قرار است در تابستان به تیم رقیب قرمزها یعنی اورتون بپیوندد.

ادعای سان؛ کوتینیو در راه اورتون

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو در تابستان پیش رو با قراردادی 42 میلیون یورویی از بارسا جدا شده و به اورتون خواهد پیوست. باشگاه اورتون آنقدر از قطعی بودن این انتقال و بازگشت کوتینیو به مرسی ساید مطمئن است که مدتی است به دنبال پیدا کردن خانه مناسب برای این بازیکن می گردد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، قصد دارد تا با استفاده از ستاره سابق لیورپول در کنار خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی تافی ها، یک تیم رویای از این دو ستاره آمریکای جنوبی بسازد.

 

1596601

 

ستاره 28 ساله برزیلی از زمانی که آنفیلد را با مبلغ 190 میلیون یورو به مقصد اسپانیا ترک کرد، روزگار سختی را می گذراند. بارسا تلاش کرد تا 18 ماه بعد او را بفروشد اما در نهایت کوتینیو با قراردادی قرضی سر از بایرن مونیخ درآورد.

او به همراه بایرن برنده سه‌گانه در آلمان شد اما مصدومیت های پی در پی امکان دائمی شدن قراردادش با بایرن و ماندگار شدن در بوندسلیگا را از او گرفت.

 

1596602

 

او در بازگشت به نوکمپ در 14 بازی برای بارسا به میدان رفت اما پس از مصدومیت زانو، از ماه دسامبر به بعد دیگر در ترکیب بلوگرانا حضور نداشته است.

او در ابتدای این ماه تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دیگر در این فصل به میدان نخواهد رفت.

 

1596599

 

اورتون پیش از قطعی شدن این قرارداد می خواهد از بهبودی کامل کوتینیو اطمینان حاصل کند، اما گزارش شده که دو طرف روی کاغذ به توافق رسیده اند.

گفته می شود که آمادگی ها برای نقل مکان کوتینیو و خانواده اش به لیورپول به خوب یدر حال انجام است.

هواداران لیورپول اما در برابر این موضوع واکنش خوبی نشان نخواهند داد چرا که رقیب همشهری "جادوگر کوچک" آنها را در اختیار خواهد داشت.

بارسا حاضر بود که با مبلغی کمتر از حد انتظار با انتقال کوتینیو موافقت کند. همچنین صحبت هایی درباره بازگشت او به آنفیلد هم مطرح بود اما در عوض اکنون و پس از بازیابی آمادگی کامل او به بندرلیورپول بازمی گردد تا خار چشم قرمزها شود.

دیدگاه‌ها