کد خبر : 1752601 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 15:58 | 41.5K بازدید | 2 دیدگاه

غیرمنتظره؛ ستاره مورد علاقه زیدان تمدید می‌کند؟

آاس مدعی شده لوکاس واسکز در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید قرار گرفته است.

غیرمنتظره؛ ستاره مورد علاقه زیدان تمدید می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز بازیکنی بوده که در فصول گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او در رئال مادرید مطرح شده است اما این بازیکن در در این فصل با توجه به مصدومیت دنی کارواخال و آلوارو اودریوسولا در پست دفاع راست به میدان رفت و اتفاقاً نمایش های خوبی را از خود ارائه داد.
با این وجود واسکز نیز اخیراً دچار مصدومیت شد تا فصل برای این وینگر اسپانیایی به پایان برسد.

 

 

1588195

 

 

لوکاس آخرین ماه‌های قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید را پشت سر می گذارد و او در پایان فصل می‌تواند به شکل رایگان از این تیم جدا شود. این در حالی است که اخیرا رسانه های اسپانیایی گزارش داده بودند که زین‌الدین زیدان خواهان حفظ لوکاس واسکز شده اما در عین حال مذاکرات برای تمدید قرارداد او به بن بست خورده و باید به جدایی او از جمع کهکشانی‌ها را قطعی تلقی کرد.

 

در واقع مسئله اصلی بین رئال مادرید و لوکاس واسکز حقوق درخواستی وینگر اسپانیایی بوده است. لوس بلانکوس ابتدا دستمزد سالیانه 3.5 یک میلیون یورویی به واسکز ارائه داد اما این بازیکن با آن موافقت نکرد تا جدایی او از رئال مادرید قریب‌الوقوع به نظر برسد.

 

 

1527401

 

 

با این حال اکنون آاس گزارش داده که باشگاه رئال مادرید یک پیشنهاد جدید با حقوق سالیانه 5 میلیون یورو به ستاره مورد علاقه زین الدین زیدان پیشنهاد داده که با چراغ سبز او روبرو شده است. همچنین قرارداد پیشنهادی رئال سه ساله است و به نظر می رسد که شرایط به گونه ای رقم خورده که اکنون لوکاس واسکز در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها