کد خبر : 1752606 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 16:40 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه بایرن مونیخ:

همه شایعات درباره جذب ناگلزمان را باور نکنید

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید آنها برای جذب یولیان ناگلزمان مجبور به توافق با لایپزیش بوده‌اند.

همه شایعات درباره جذب ناگلزمان را باور نکنید

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه یولیان ناگلزمان با لایپزیش قرارداد داشت بنابراین باواریایی ها مجبور بودند که برای به خدمت گرفتن این سرمربی جوان با این باشگاه به توافق برسند؛ اتفاقی که نهایتاً چند روز پیش رخ داد و ناگلزمان به عنوان سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ و جانشین هانسی فلیک معرفی شد.

 

در این بین شایعاتی در رابطه با رقم دریافتی لایپزیش برای موافقت با حضور ناگلزمان در بایرن مونیخ مطرح شد. با این وجود اکثر گزارش ها حاکی از آن است که لایپزیش به این منظور 15 میلیون یورو دریافت کرده است.

 

 

1595604

 

 

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و می‌گوید: "ما مجبور شدیم با لایپزیش توافق کنیم چرا که یولیان ناگلزمان هنوز با این باشگاه قرارداد داشت. با این حال همه ارقام و شایعات را باور نکنید.
بایرن مونیخ یکی از بهترین باشگاههای اروپا است بنابراین به یک مربی عالی احتیاج دارد. ما با جذب یولیان ناگلزمان موفق به انجام این کار شدیم."

 

هاینر در ادامه گفت: " ما با هانسی فلیک به عنوان سرمربی اوقات بسیار موفقی را سپری کردیم و از این بابت از او بسیار سپاسگزاریم. شش عنوان قهرمانی در یک فصل چیزی است که تنها پپ گواردیولا با بارسلونا در سال 2009 به آن دست یافته بود. اکنون ما جولیان ناگلزمان را استخدام کرده ایم؛ کسی که علی رغم سن کمی که دارد، پیش از این کار حرفه ای چشمگیری داشته و مورد توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی قرار داشته است.

 

 

1595290

 

 

یولیان ناگلزمان از بایرن می آید و بارها تأکید کرده است که باشگاه بایرن مونیخ چیزی است که قلبا آن را دوست دارد. خوشحالم که این اتفاق به سرعت رخ داده است.
ما چند مکالمه با هانسی فلیک داشتیم  اما در نهایت او به دنبال تغییر بود و سپس ما این درخواست را عملی کردیم."

دیدگاه‌ها