کد خبر : 1752609 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 17:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید کاپیتان چلسی از پولیسیچ؛ او شگفت‌انگیز است

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، تمجید ویژه‌ای از کریستین پولیسیچ انجام داد.

تمجید کاپیتان چلسی از پولیسیچ؛ او شگفت‌انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیسیچ در آخرین بازی خود برای چلسی آن هم در برابر پرافتخارترین تیم اروپایی یعنی رئال مادرید نمایش درخشانی داشت و کمک کرد تا تیمش به یک تساوی ارزشمند در خانه حریف دست پیدا کند؛ جایی که او بعد از تک به تک شدن با دروازه رئال و عبور از سد تیبو کورتوا گل زیبایی را به ثمر رساند.

 

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، تمجید ویژه ای از کریستین پولیسیچ انجام داده و می‌گوید: "این یک تمام کنندگی عالی از کریستین پولیسیچ بود و هنگامی که مقابل دروازه قرار گرفت خونسردی بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک بازیکن شگفت انگیز است که از کشوری دیگر به اینجا آمده و با هر بازی در حال رشد و پیشرفت است. من خوشحالم که می‌تواند گلزنی کند چرا که کریستین بازیکن بسیار مهمی برای ماست."

 

 

1596658

 

 

آسپلیکوئتا در ادامه پیرامون دیدار برگشت برابر رئال مادرید نیز گفت: " من نتیجه تساوی در بازی رفت را یک برتری مقابل رئال مادرید نمی دانم. مهم است که یک گل خارج از خانه به ثمر رساندیم اما می‌دانیم که بازی روز چهارشنبه کاملاً متفاوت خواهد بود. ما باید از ابتدا در بهترین فرم خود باشیم چرا که این یک مسابقه دشوار دیگر تلقی می‌شود.

 

 

1596659

 

 

ما می‌خواستیم در مسابقه رفت به پیروزی دست پیدا کنیم اما به دلیل ضعف در پاس و ضربه آخر نتوانستیم این کار را انجام دهیم. به طور کلی فکر می‌کنم که نتیجه خوبی بود اما اکنون باید برای بازی شنبه در لیگ برتر آماده شویم و پس از آن روی مسابقه برگشت با رئال تمرکز خواهیم کرد. ما کاملا آماده خواهیم بود."

دیدگاه‌ها