کد خبر : 1752616 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 17:52 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

الهویی: دیوانه نیستم رتبه نهایی گل گهر را بگویم

مربی جوان تیم فوتبال گل گهر معتقد است آنها پیش از هر نتیجه ای به دنبال ساختن یک تیم خوب در سیرجان هستند.

الهویی: دیوانه نیستم رتبه نهایی گل گهر را بگویم

به گزارش "ورزش سه" ، شب گذشته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در چهارچوب رقابت های جام حذفی و در ادامه روند خوبش در یک بازی یک طرفه موفق شد با سه گل از سد پارس جنوبی جم بگذرد تا برای دومین سال متوالی در جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی قرار بگیرد.


بعد از پایان این بازی سعید الهویی مربی جوان تیم فوتبال گل گهر در گفتگویی ضمن ابراز خوشحالی از این پیروزی درخصوص شرایط این تیم اظهاراتی را مطرح کرد که در ادامه آن را می خوانیم:

 

برای دومین حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی خوشحالم

 

 خوشحالیم که برای دومین بار گل گهر به این مرحله از رقابتهای جام حذفی صعود کرد و امیدواریم این‌ مسیر موفقیت ادامه پیدا کند. برای ادامه این روند خوب نیازمند این هستیم ذهن، نگاه و تفکرمان را تبدیل کنیم به تیمی که در همه بازی ها با تمام وجود می جنگد.

 

نیم فصل دوم در هر پست چند بازیکن آماده داریم

 

خوشحالیم که در کنار گادوین منشا، امین پورعلی و محمد آقاجانپور که برای اولین بار در دور برگشت در ترکیب قرار داشتند عملکرد خوبی داشتند.  در نیم فصل دوم ترکیب گل گهر عمق بیشتری پیدا کرده و در هر پست چند بازیکن باکیفیت وجود دارد. از خط دفاع گرفته تا هافبک های میانی، وینگر های چپ و راست و مهاجمان. از بازیکنان خوبی مثل علی دشتی که امروز خوب کار کرد تا مهران گلزاری، علیرضا آرتا، رضا شربتی و در صورت اضافه شدن رضا شکاری. 

 

هر که خوب باشد در ترکیب اصلی قرار میگیرد

 

 پیام این بازی به بازیکنان گل گهر این بود که اگر در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشند در ترکیب  اصلی و در طول بازی هم عملکرد خوبی خواهند داشت.


قلعه نویی قبل از نتیجه به دنبال ساختن یک تیم خوب است


 رزومه آقای قلعه نویی نشان می‌دهد که به بازیکنان جوان اعتقاد دارد و هر جا که بوده از جمله سپاهان، بعد از جدایی یک تیم خوب با ۲۰ بازیکن از خود به جا می‌گذارد و در کنارش بازیکنان جوانی مثل یاسین سلمانی نیز رشد می‌کنند.


همین اتفاق در تراکتور و ذوب آهن نیز افتاده و مطمئن باشید آقای قلعه نویی خیلی خوب تیم های پایه گل گهر را رصد می‌کند و ارتباط خوبی با آقای چمنیان مدیر آکادمی گل گهر دارد.


آقای قلعه نویی فقط دنبال کسب نتیجه نیست و می‌خواهد یک تیم خوب برای گل گهر از خود به یادگار بگذارد. یک روز ما و آقای قلعه نویی از سیرجان می‌رویم و تجربه نشان داده هر جا که رفته ایم یک تیم خوب گذاشته ایم.


 در تیم آینده گل گهر بازیکنان جوان سیرجانی نقش مهمی خواهند داشت و امیدواریم با ماندگاری تیم امید گل گهر در لیگ برتر این روند رشد بازیکنانی مثل امیر زیدآبادی در گل گهر ادامه پیدا کند. وقتی ذهنیت تیمی شکل می‌گیرد، نتیجه هم رقم می‌خورد.  آنقدر دیوانه یا کلاهبردار نیستم که رتبه گل گهر را در جدول پایان فصل به شما بگویم.


ِآن‌ چیزی که اقای قلعه نویی روز اول به مدیران گل گهر گفتند عبارت بود از یک برنامه با تعداد زیادی جدول، عدد و آمار و توضیح دادیم مسیر موفقیت گل گهر از تیمی که سال گذشته داشته برای پیشرفت چه مشیر و سبکی را باید ادامه دهد.


ما سعی کردیم این سبک بازی را به تیم گل گهر اضافه کنیم و این سبک در ادامه با خود نتیجه را هم می‌آورد. مسیری که برای موفقیت گل گهر در نظر گرفته ایم تثبیت سبک بازی برای یک جایگاه خوب است.در نیم فصل اول گل گهر در زمان هایی خوب بازی می‌کرد اما نتیجه نمی گرفت ولی وقتی ذهنیت تیمی شکل می‌گیرد، نتیجه هم رقم می‌خورد.


مسیری که ما ترسیم کرده ایم مسیر موفقیت است و اینکه ما در پایان کجای جدول می‌ایستیم را باید تا هفته آخر صبر کنیم.  این اطمینان را می دهیم که برای قرار گرفتن شهر سیرجان در بهترین رتبه جدول با تمام وجود تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها