کد خبر : 1752628 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 19:43 | 39.8K بازدید | 2 دیدگاه

کریستیانو-یووه در آستانه جدایی؛

برنامه یوونتوس برای دوران بعد از رونالدو

خداحافظی بانوی پیر و رونالدو، به دیبالا و موراتا فضای بیشتری برای درخشیدن خواهد داد که هر دو از بازیکنان محبوب آلگری، گزینه سرمربیگری یووه هستند.

برنامه یوونتوس برای دوران بعد از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"،  یوونتوس شروع به برنامه ریزی برای اصلاحات گسترده ای که قصد دارد در تابستان عملی کند، کرده است. فصل فاجعه بار 21-2020 بیانکونری را وادار کرد تا چه در زمین و چه خارج از زمین دست به تغییرات گسترده ای بزند. هر روزی که می گذرد بیش از پیش جدایی آندره آ پیرلو از یووه و بازگشت مکس آلگری، دو سال پس از برکناری، به این تیم قطعی می شود.

آلگری پیش از این موافقت خود را بازگشت را به اطلاع یوونتوس رسانده  و گاتزتا دلو اسپورت نیز مطمئن از حضور آلگری روی نیمکت یووه در حال گمانه زنی است که تیم یازده نفره سرمربی جدید بیانکونری از چه بازیکنانی تشکیل خواهد شد. البته این موضوع بیش از هر چیز به رفتن یا ماندن رونالدو بستگی دارد.

 

1596679

 

فوق ستاره پرتغالی می خواهد از یوونتوس جدا شود و ژرژ مندس، مدیربرنامه های رونالدو، به دنبال راه حلی است که هر دو طرف را راضی نگه دارد. جدایی رونالدو همچنین می تواند به بانوی پیر کمک کند تا سالی 87 میلیون یورو در هزینه هایش صرفه جویی کند.

بدون حضور ستاره سابق مادرید که هرگز روابط خوبی با آلگری نداشت و پس از رفتن او آشکارا از حضور ساری روی نیمکت یووه استقبال کرد و گفت که با ساری یوونتوس تهاجمی تر است، تمام بار خط حمله یوونتوس بر دوش دیبالا و موراتا خواهد بود.

 

1596680

 

ستاره آرژانتینی که قراردادش در تابستان 2022 به پایان خواهد رسید بار دیگر ستاره اصلی یووه در ترکیب 4-2-3-1 خواهد شد و کلوسوسکی و کیه‌زا در دو جناح و ستاره سابق اتلتیک به عنوان مهاجم میانی بازی خواهند کرد.

وضعیت موراتا نیز یکی دیگر از معماهای یوونتوس است. آس گزارش داده است که یووه می خواست اجازه بازگشت او به اتلتکو را صادر کند اما با توجه به جدایی قریب الوقوع رونالدو، بیانکونری در حال بررسی گزینه خرید دائم مهاجم اسپانیایی با پرداخت 45 میلیون یورو و یا تمدید قرارداد قرضی او برای یک سال دیگر است که حدود 10 میلیون یورو برای یووه خرج بر می دارد. آلگری به موراتا بسیار علاقمند است و او را به عنوان گزینه ای بی نقص برای هرگونه نقش رهبری در این تیم می بیند.

سرمربی جدید یووه همچنین نیاز به یک هافبک نیز دارد، در حال حاضر لوکاتلی گزینه اصلی است و همچنین یووه امیدوار است که بتواند دوناروما، دروازه بان میلان، را نیز به زودی درون دروازه خود ببیند.

 

1477687

 

انقلاب یووه همچنین در سطح مدیریتی نیز تغییراتی را دراین باشگاه ایجاد خواهد کرد. افتضاح سوپرلیگ ممکن است موجب شود تا اندره آ آنیلی، رییس یووه، از سمت خود کناره گیری کند و آلساندرو نسی، یکی از دیگر اعضای خانواده سمت او را بر عهده بگیرد.

همچنین هیچ اطمینانی درباره ادامه کار نایب رییس این باشگاه و مدیر ورزشی، ندود و پاراتیچی، وجود ندارد. ماه هایی بسیار سخت و پرحادثه در انتظار بانوی پیر است...

 

دیدگاه‌ها