کد خبر : 1752635 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 20:37 | 34.2K بازدید | 1 دیدگاه

جواب‌ها را به ستاره اروگوئه‌ای رسانده بودند؛

ویدیوی تقلب سوارز در امتحان ایتالیایی لو رفت

ویدیوی تقلب لوییس سوارز، ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید، در امتحان معروف ایتالیایی در زمانی که قصد پیوستن به یوونتوس را داشت، لو رفت.

ویدیوی تقلب سوارز در امتحان ایتالیایی لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های ایتالیایی از جمله گاتزتا دلو اسپورت و ریپابلیکا فیلمی 19 دقیقه ای از امتحانی که سوارز در هفدهم سپتامبر در دانشگاه پروجا داده بود را منتشر کردند. سوارز در این امتحان که برای اتباع خارجی و به منظور اعطای شهروندی برگزار می شود، قبول شده بود.

دادستانی ایتالیا چندین دوربین را از زوایای مختلف در این اتاق نصب کرده بود چرا که در حال بررسی امتحانات ایتالیایی در پروسه اعطای شهروندی این کشور بود که با پرونده سوارز رو به رو شد.

امتحان زبان ایتالیایی سوارز با یک "سلام، همه چی خوبه" از سوی مهاجم اروگوئه ای آغاز می شود و او شروع به صحبت درباره زندگی خود، خانواده و کارش می کند: "من دوست دارم در کنار خانواده ام باشم. من با بچه هایم بازی بازی می کنم."

 

1596686

 

در ادامه از سوارز خواسته می شود که چیزی را که در دو عکسی که جلوی او قرار داده شده می بیند، به ایتالیایی توصیف کند.

"چهار نفر هستند، پدر، مادر، پسر، دختر، به مغازه... بچه هندونه (سوارز به جای واژه کوکومرو که به معنای هندوانه است از کلمه کوکومرو استفاده می کند)، فلفل، میوه و سبزیجات را حمل می کند".

بازرسان دادستانی پروجا می گویند که سوارز قبل از امتحان فایل PDF پرسش ها به همراه پاسخ آنها را دریافت کرده است. امتحان ستاره اروگوئه ای در میان خنده و خوش و بش با ناظران امتحان و عکس گرفتن با اساتید دانشگاه و فرزندانشان به پایان می رسد.

 

1596687

 

این تحقیقات یک هفته پیش و پس از یافتن پنج نفر متهم به پایان رسید: جولیانا گرگو بولی رییس سابق دانشگاه، سیمون اولیویه مدیر کل دانشگاه و سه تن از استادان.

دیدگاه‌ها