کد خبر : 1752637 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 20:53 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان به این بازی هم نرسید؛

غیبت راموس در لیست بازیکنان رئال برابر اوساسونا

فهرست بازیکنان رئال مادرید برای دیدار روز شنبه برابر اوساسونا اعلام شده است و بار دیگر خبری از نام سرخیو راموس در ترکیب رئال نیست.

غیبت راموس در لیست بازیکنان رئال برابر اوساسونا

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان رئال مادرید این هفته هم به میدان باز نمی گردد! پیش از این خبرهایی از بازگشت سرخیو راموس به تمرینات گروهی لوس بلانکوس منتشر شده بود که هواداران این تیم را به بازگشت کاپیتان در دیدار روز شنبه برابر اوساسونا امیدوار کرده بود.

اما با انتشار فهرست بازیکنان رئال برای دیدار فردا، مشخص شد که راموس این بازی را هم از دست خواهد داد.

 

1596690

 

کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که در دقایق کوتاهی که در بازی های مقدماتی جام جهانی برابر کوزوو به میدان رفته بود، هنگام گرم کردن، دچار آسیب دیدگی عضلانی شده بود، هفته ها است که نتوانسته برای مادریدی ها به میدان برود و مشخص نیست که چه زمانی به ترکیب این تیم باز خواهد گشت.

شاگردان زین الدین زیدان پس از بازی روز شنبه در لالیگا، چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف چلسی خواهند رفت و احتمال حضور راموس در آن بازی نیز هنوز مشخص نیست.

دنی کارواخال، دفاع راست رئال مادرید نیز در پی مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است و به لوکاس واسکز و فرلاند مندی در لیست غایبان لوس بلانکوس پیوست تا دست زیدان در خط دفاع خالی تر از همیشه باشد.

راموس امسال ابتدا از ناحیه زانو آسیب دید و  سپس دچار مصدومیت عضلانی شد. او به تازگی مبتلا به کرونا هم شده بود تا یک فصل کابوس وار را پشت سر بگذارد.

 

1596257

 

آلوارو اودریوزولا و مارسلو احتمالاً در بازی برابر اوساسونا از ابتدا در زمین باشند. چهار بازی باقی مانده رئال مادرید در لالیگا بسیار مهم هستند و از دست دادن امتیاز در هر کدام می تواند به منزله از دست رفتن بخت قهرمانی باشد. البته رئال اگر در تمام مسابقات باقی مانده پیروز شود هم، باز سرنوشت قهرمانی اش به نتایجی که اتلتیکو مادرید صدرنشین کسب کند، بستگی خواهد داشت.

 

 

 

دیدگاه‌ها