کد خبر : 1752655 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 22:14 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

در پی مصدومیت؛

غیبت احتمالی امباپه در دیدار برگشت برابر سیتی

پاری سن ژرمن تایید کرده است که کیلیان امباپه دچار مصدومیتی شده که ممکن است موجب غیبت او در دیدار برگشت از نیمه نهایی چمپیونزلیگ شود.

غیبت احتمالی امباپه در دیدار برگشت برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ممکن است بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر منچسترسیتی را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ساق پای راست از دست داده باشد.

پاری سن ژرمن در آستانه بازی روز شنبه این تیم در لیگ یک مصدومیت ستاره جوان خود را تایید کرد اما مشخص نکرد که امباپه تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود.

پاریسی ها در روزهای آینده و پیش از سفر به لندن در روز سه شنبه برای جبران شکست 2-1 برابر سیتی در بازی رفت، حسابی برای رساندن مهاجم جوان خود به این بازی سرنوشت ساز تلاش خواهند کرد.

 

1596711

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، امروز در کنفرانس خبری خود درباره مصدومیت امباپه گفت: "او در ساق پای راست خود احساس ناراحتی می کند . امیدواریم که چیز جدی نباشد و او بتواند خیلی زود برگردد. او بازیکنی بسیار مهم برای ما است.

ما در مورد این موضوع با کادر پزشکی، بخش عملکرد و خودش صحبت کرده ایم. من در بازی برابر متز او را دیدم که تقریبا پرواز می کرد، او خیلی عالی بود. او در بازی قبلی برابر آنگز بازی نکرده بود، اما ضربه ای در بازی برابر سیتی دریافت کرد که می توانست در هر زمانی از مسابقه رخ دهد.

این اتفاقات می افتد. این مشکل جدی نیست اما باعث عدم تعادل عضلات ساق پا می شود. ما امباپه را در بهترین سطح و آمادگی خود از نظر فیزیکی داشتیم."

 

1596709

 

امباپه در اوایل این فصل نیز با مصدومیت های روبهرو شده بود، همچنین سه بازی اول پاریسی ها در لیگ یک را نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد و سپس در اوایل ماه نوامبر دچار مصدومیتی از ناحیه ران شد.

این باعث شد امباپه نتواند در مرحله گروهی چمپیونزلیگ مقابل لایپزیش حضور داشته باشد و PSG در آن بازی شکست خورد. با توجه به اینکه PSG توانایی تحمل هیچ لغزش دیگری را ندارد، غیبت احتمالی امباپه در بازی برگشت برابر سیتی یک ضربه بسیار بزرگ به پاریسی ها است که می تواند به قیمت از دست رفتن فرصت حضور در فینال و امیدهای قهرمانی در چمپیونزلیگ تمام شود.

 

دیدگاه‌ها