کد خبر : 1752674 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 23:21 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

عزت‌اللهی در نقش تونی کروس برای وایله (عکس)

تیم وایله بولدکلاب در روز نمایش موثر سعید عزت اللهی، باخت ۳-۱ را با تساوی ۳-۳ عوض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم وایله بولدکلاب در حالی به مصاف هورسنس رفت که سعید عزت اللهی از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

 

در شرایطی که همه منتظر پیروزی تیم وایله بودند، برخلاف روند بازی تیم هورسنس در دقیقه ۲۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد و لوکا پریپ موفق شد دروازه را باز کند و هواداران در ورزشگاه را به وجد بیاورد. پس از این گل هورسنس زردپوش حملات بیشتری را هم انجام داد و دوباره روی یک ضربه پنالتی پریپ گل دوم خود و تیمش را زد.

 

نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت و در آغاز نیمه دوم ژرمن اونوگا وارد زمین شد اما دوباره این تیم هورسنس بود که این بار روی یک اشتباه و در موقعیت تک به تک گل سوم را در دقیقه ۵۲ زد.

 

با این حال بازیکنان وایله ناامید نشدند و حملات خود را ادامه دادند تا این که در دقیقه ۶۳ بازیکن تعویضی روی یک ضربه کرنر دروازه را گشود و پس از گل عزت اللهی در حالی که تلاش می‌کرد تا توپ را از دروازه بر دارد، با برخورد دروازه‌بان روبرو شد تا برای لحظاتی بازی متوقف شود.

 

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی که در ادامه نمایش‌های درخشانش، مقابل هورسنس نیز عملکرد مطلوبی را از خود نشان داده بود، دقیقه ۸۵ با ارسالی تماشایی از وسط زمین اونوگا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او به ضربه سر دروازه را گشود تا در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی، نتیجه ۳-۲ شود.

 

1596749

 

صحنه گل دوم وایله، جایی که عزت الهی با پاس بلند توپ را برای اونوگا مهیا کرد.

 

این پایان کار نبود و در وقت های اضافه روی سانتر تماشایی سعید عزت اللهی، آربنور موکولی پاس تک ضرب به داخل محوطه جریمه داد تا اونوگا گل سوم خود را هم بزند و با هت‌تریک یک امتیاز را به تیمش هدیه کند.

 

در جریان این تساوی باورنکردنی، نقش سعید عزت اللهی هافبک ایرانی غیرقابل کتمان است. بازیکنی که علاوه بر برتری در ۹ دوئل و ثبت ۸ کنش دفاعی، معمار بازگشت تیمش لقب گرفت و نقشی خود را به عنوان هافبکی خوش فکر ایفا کرد.

 

1596748

 

صحنه گل سوم، عزت اللهی با پاس بلند توپ را به سمت چپ محوطه جریمه فرستاد و زمینه ساز گل تساوی شد‌.

دیدگاه‌ها