کد خبر : 1752702 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 01:55 | 203.6K بازدید | 58 دیدگاه

کاش آن تیم را از او نمی‌گرفتند

فریاد انتقام‌جویانه فرهاد مجیدی در جده(عکس)

اتفاق ویژه در ورزشگاه ملک عبدالله جده فریادها و شادی فرهاد مجیدی بعد از صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود.

فریاد انتقام‌جویانه فرهاد مجیدی در جده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هرچه تعداد روزهای سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال بیشتر می‌شود، لبخند رضایت زیباتری بر لبان هواداران این تیم می نشیند. کاپیتان سابق استقلال درست مثل روزهایی که با بازوبند کاپیتانی و پیراهن شماره 7 داخل مستطیل سبز هوادارانش را به وجد می آورد و با گل های زیبایش بر محبوبیت خود می افزود، حالا در نقش جدیدش به خوبی به ایفای نقش پرداخته و موفق شده تیم محبوب خود را به اوج برساند.


روزی که استقلال با الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا همگروه شد، خیلی از طرفداران آبی های پایتخت نسبت به صعود از گروه سخت ناامید بودند اما با حضور فرهاد مجیدی در راس کادرفنی و نتایجی که او در لیگ برتر و جام حذفی با آبی ها گرفت، امیدها را نزد طرفداران استقلال بالا برد.


تیم فرهاد لیگ قهرمانان را هم طوفانی شروع کرد و با دو برد 5 بر 2 مقابل الاهلی و 3 بر صفر مقابل الشرطه خیلی زود قاپ هواداران استقلال را دزدید و اگرچه کسب یک امتیاز از دو مسابقه متوالی با الدحیل کمی نگران کننده بود اما استقلال تحت هدایت مجیدی تا روز آخر مسابقات آسیایی جنگید و در نهایت با کسب 11 امتیاز صعود به دور بعدی رقابت ها را جشن گرفت.


با توجه به قوانین جدید لیگ قهرمانان برای صعود تیم ها به دور حذفی مسابقات استقلالی ها خوب می دانستند که اگر می خواهند خیالشان به بابت بالا رفتن از گروه سخت خود راحت باشد، تنها باید 3 امتیاز مصاف با الشرطه را کسب کنند.


مجیدی که در جریان رقابت های فشرده دور گروهی آسیا و با اشراف به این مساله که تیمش کاملا از نظر جسمانی تحلیل رفته و خستگی در وجود نفرات موج می زند، مدام روحیه جنگندگی را به بازیکنان تزریق کرد و اوج مصاحبه های او به بعد از مصاف با الدحیل برمی گشت که گفت: «با فوتبال تهاجمی که هواداران استقلال دوست دارند، برای قهرمانی در آسیا آماده می شویم.»
مجیدی با صحبت های بلندپروازانه خود ضمن اینکه حواسش به خستگی بازیکنان بود، به آنها رساند که باید برای سربلندی استقلال تا روز آخر بجنگند و با دست پر و لبخند رضایت جده را ترک کنند.


این مسیر دشوار اما پایانی خوش برای کاپیتان سابق و سرمربی محبوب کنونی استقلال داشت؛ او که تیمش با همه فراز و نشیب‌ها از گروه سوم لیگ قهرمانان با اقتدار صعود کرد، در زمین شماره دو ملک عبدالله جشنی منحصر به فرد را به نمایش گذاشت. فرهاد که همواره شادی گل هایش برای استقلال و به خصوص بعد از گلزنی در دربی معروف بود، یکبار دیگر برای هواداران این بار با لباس شخصی خاطرات دوران فوتبالی خود را زنده کرد.


پرش های فوق العاده برای سرمربی جوان استقلال همراه با مشت های گره کرده او نشان از رضایت و خشنودی بابت عملکرد تیمش داشت. مجیدی حالا رویایی بزرگ را در سر می پروراند. همانطور که در نشست خبری بعد از بازی با الشرطه هم بر زبان آورد، او قصد دارد کاری که در دوران کاپیتانی نتوانست با استقلال به آن برسد و تا نیمه نهایی بیشتر دوام نیاورد، حالا در دوران سرمربیگری انجامش بدهد. او به صراحت از قهرمانی استقلال در آسیا و بالا رفتن جام لیگ قهرمانان توسط وریا غفوری سخن گفت که نشان می دهد چقدر به تیمش امید دارد و می داند چطور باید روحیه جنگندگی و قهرمانی را به استقلال تزریق کند.


مجیدی که سال گذشته استقلال را بعد از رفتن استراماچونی تحویل گرفت و ضمن نایب قهرمانی لیگ برتر تا فینال جام حذفی نیز پیش برد و البته با اتفاقات حاشیه ای عجیب از کسب جام بازماند، حالا شاید بیشتر از هر زمان دیگری حسرت رفت بدموقعش را بخورد. شاید با نتایجی که اخیرا او در سومین تجربه سرمربیگری کسب کرده، هواداران استقلال هم افسوس می خورند که چرا در پایان لیگ نوزدهم آن تیم موفق را از مجیدی گرفتند تا دوباره او بعد از چند ماه دوری برگردد و بخواهد شرایط را به نفع خود و استقلال تغییر بدهد.

 

1596788

 

1596789

 

1596790


در آخر اینکه، فریادهای فرهاد در ملک عبدالله دقیقا همان چیزی است که هواداران استقلال مدت ها انتظارش را می کشیدند و حالا مرد خوش چهره آبی ها بارقه های امید  را به درستی نزد طرفداران زنده کرده و نوید روزهای خوش آینده را به آنها داده است.

 

1596791

دیدگاه‌ها