کد خبر : 1752713 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:38 | 116.1K بازدید | 1 دیدگاه

ماشین گلزنی عربستانی‌ها محروم از تقابل با حریف ایرانی؛

النصر با سه غایب کلیدی مقابل تراکتور

تیم فوتبال النصر عربستان در تک دیدار حذفی مرحله یک هشتم نهایی در شرایطی به مصاف تراکتور خواهد رفت که سه بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

النصر با سه غایب کلیدی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه" با نتایجی که در روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد، شاگردان رسول خطیبی که توانستند مرحله گروهی را با دو پیروزی و چهار تساوی و بدون شکست به پایان ببرند، جواز صعود به مرحله حذفی را با حذف تیم‌های مدعی چون الدحیل و الاهلی به دست آوردند و حالا طبق جدول باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف النصر عربستان بروند.

 

تیمی که در گروه D و در تقابل با السد و فولاد و الوحدات توانست صدرنشین شود؛ اما حریف عربستانی تراکتور معضل بزرگی برای جدال با حریف ایرانی دارد و آن‌هم غیبت سه مهره کلیدی این تیم است. آن‌ها عبدالرزاق حمدالله ستاره خط حمله خود را به دلیل دو اخطاره شدن در جدال با تراکتور که به صورت تک حذفی به میزبانی النصری‌ها خواهد بود در اختیار نخواهند داشت.

 

ضمن آن‌که عبدالله مادو کاپیتان و مدافع تیم النصر در کنار لاجامی دو بازیکن دو اخطاره دیگر النصر عربستان هستند که جدال با تراکتور را از دست داده‌اند؛ دیدار این دو تیم در یکی از روزهای 13 و 14 سپتامبر(22 و 23 شهریور) برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها