کد خبر : 1752714 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:40 | 209.2K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال کشور میزبان را انتخاب می‌کند

بازی استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در زمین بی طرف برگزار می شود.

استقلال کشور میزبان را انتخاب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های راه یافته به این دور حریفان خود را شناختند که در این میان استقلال باید به مصاف الهلال عربستان تیم دوم گروه نخست برود.


با وجود اینکه استقلال به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد و با توجه به حضور آبی پوشان در عربستان گمان می رفت که این بازی به میزبانی استقلال و در شهر تهران برگزار شود اما این مسئله اتفاق نخواهد افتاد.


سلطان المهوس خبرنگار مشهور عربستانی با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دیدار استقلال و الهلال در یک زمین بی طرف برگزار می شود. او نوشته است: طبق تصمیمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از مارس 2016 اتخاذ کرده، این بازی در زمین بی طرف برگزار خواهد شود.

 

1596823


المهوس گفته است: این بازی در ایران برگزار نخواهد شد اما باشگاه استقلال به عنوان میزبان، می تواند کشور بی طرف را با توجه به شرایط مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کند.


دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و در بازه زمانی 13-15 سپتامبر (22 تا 24 شهریور) و مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ 27-29 سپتامبر (5 تا 7 مهر) به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها