کد خبر : 1752870 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 23:35 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: هاورتز از این هم بهتر می شود

توماس توخل، سرمربی چلسی معتقد است کای هاورتز از شانس خود برابر فولام به خوبی استفاده کرد.

توخل: هاورتز از این هم بهتر می شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز با دبل کای هاورتز، ستاره آلمانی خود با دو گل فولام را مغلوب کرده تا جایگاه خود در رتبه چهارم جدول لیگ برتر را استحکام بخشد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان این دیدار به تمجید از کای هاورتز و میسون مونت، دو ستاره تیمش در مسابقه امروز پرداخت.

 

توماس توخل گفت: "مسابقه بسیار خوبی بود. بین دو دیدار مهم به راحتی ممکن است گیج بشوید. فولام تیمی قوی تر از رتبه فعلی شان در جدول هستند و از نظر من لیاقت آنها بیشتر از این است. ضروری بود که امروز با تمرکز کامل بازی کنیم و من از عملکرد چلسی کاملا رضایت دارم.

 

1597042

 

حتی نسبت به عملکرد امروز نیز برای کای هاورتز هنوز جای پیشرفت وجود دارد و او می تواند از این هم بهتر شود، اما من از بازی امروز هاورتز بسیار خوشحالم. او قاطع بود. ما بازیکنانی را در ترکیب قرار دادیم که سه شنبه گذشته برابر رئال مادرید بازی نکردند و کای هاورتز از این فرصت به خوبی استفاده کرد. احساس می کنم چیزی برای از دست دادن نداریم و ما در وسط کورس رقابت هستیم. بازی های بزرگی در پیش است و نکته مهم ایت است که با افکار روشن و واضحی وارد زمین بشویم.

 

درخشش میسون مونت؟ او یک بازیکن کامل، با استعداد، از نظر جسمی قوی و از همه مهمتر با شخصیت فراوان در زمین است. من در مورد میسون مونت بسیار مثبت فکر می کنم، از اینکه در کنار او هستم تا مونت را راهنمایی و حمایت کنم بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها