کد خبر : 1752947 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:56 | 53.7K بازدید | 3 دیدگاه

چراغ سبر آقای خاص به یوونتوس؟

مورینیو: بدون لحظه‌ای تردید مربی رقیب اینتر می‌شوم

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق اینتر، تایید کرده که در صورت امکان بدون تردید به باشگاه رقیب اینتر خواهد رفت.

مورینیو: بدون لحظه‌ای تردید مربی رقیب اینتر می‌شوم

 

به گزارش "ورزش سه"، زوزه مورینیو یکی از موفق ترین سرمربیان تاریخ نراتزوری است. او در سال 2010 با اینتر برنده سه‌گانه شد و آخرین سرمربی خارجی بود که توانست قهرمان سری آ شود.

هر چند با وجود سابقه ای که بین آقای خاص و اینتر وجود دارد، او تایید می کند که در صورت امکان به ایتالیا بازخواهد گشت تا تیم رقیب اینتر را به قهرمانی هدایت کند.

 

1597189

 

مورینیو گفت: "من سعی می کنم که به سمت دوستانم بروم. کجا آدم های بیشتری از آن زمانی که من در ایتالیا بودم هستند؟ همان رییس باشگاه؟ همان مالک؟ همان بازیکنانی که برای من بازی می کردند؟ من از همه آنها سپاسگزارم.

من هم پاسخ آنها را با نقشم در قهرمانی و پیروزی داده ام. چه بیشتر ببریم، چه کمتر، چه اصلا نبریم، من همیشه در هر باشگاهی تمام سعی ام را کرده ام.

وقتی باشگاهی را ترک می کنم فقط حرف های خوب دربارهآن باشگاه می زنم. من از آن مدل آدم هایی نیستم که دست به بدگویی بزنم. نه! من همیشه سمت مثبت قضایا را بازگو می کنم. من با اینتر همه چیز را بردم. احساس خاصی بین من و اینتر هست. اما اگر روزی قرار باشد به ایتالیا بروم و سرمربی تیم رقیب اینتر بشوم، بدون لحظه ای تردید می پذیرم. من این نگاه حرفه ای را به قضایا دارم. از خودم راضی هستم."

 

1597190

 

 ژوزه مورینیو پیش از پایان فصل جاری و تنها شش روز مانده به بازی تاتنهام در فینال کارابائو کاپ، از سمت خود رد این تیم برکنار شد. آقای خاص در میانه‌های فصل قبل جانشین مائوریسیو پوچتینو شد تا آرزوهای هواداران تاتنهام برای کسب جام را برآورده کند. تاتنهام با هدایت او فصل قبل در نهایت در رتبه ششم قرار گرفت و به لیگ اروپا راه پیدا کرد اما در این فصل نمایش‌های پرانتقادی داشت و در لیگ برتر خیلی زود از جمع مدعیان قهرمانی دور افتاد و در لیگ اروپا نیز با شکست تحقیرآمیز  3-0 مقابل دینامو زاگرب، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آقای خاص فعلا مشغول استراحت است و با توجه به در پیش بودن تعطیلی بین دو فصل و مسابقات یورو، فرصت خواهد داشت تا گزینه های خود برای آینده را بررسی کند. شاید دست سرنوشت بار دیگر او را به ایتالیا برد و باز هم روی نیمکت تیمی با پیراهن راه راه نشاند، این بار اما بیانکونری به جای نراتزوری.

 

دیدگاه‌ها