کد خبر : 1752971 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 14:42 | 58.9K بازدید | 2 دیدگاه

چهره جنجالی، بازهم خبرساز شد

بریس و کارت زرد؛ طوفان بالوتلی در 11 دقیقه!

ماریو بالوتلی مهاجم نام آشنای ایتالیایی در دیدار روز گذشته مونزا در 11 دقیقه پایانی وارد زمین شد و باعث پیروزی تیمش شد.

بریس و کارت زرد؛ طوفان بالوتلی در 11 دقیقه!

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و پنجم سری بی ایتالیا، تیم فوتبال مونزا در یک دیدار بسیار حساس و سرنوشت ساز در ورزشگاه استادیو آره چی میهمان سالرنیتانا بود که پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز، برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود.

 

سالرنیتانا با 60 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت و با توجه به شکست لچه 61 امتیازی، می توانست با کسب پیروزی، به رده دوم جدول رده بندی صعود کند و به نوعی در فاصله 3 هفته تا پایان رقابت ها، صعود خود به سری آ را قطعی کند.

 

مونزا نیز که تحت مالکیت سیلویو برلوسکونی رئیس سابق میلان و آدریانو گالیانی نایب رئیس میلان قرار دارد، در ابتدای فصل با جذب بازیکنان مطرحی نظیر ماریو بالوتلی به دنبال رویایی صعود به سری آ بود. آنها با 55 امتیاز و به دلیل پیروزی ونتزیا جایگاه چهارم خود را از دست داده بودند و در رده پنجم جدول قرار داشتند و برای بازگشت به جمع مدعیان، به یک پیروزی بزرگ نیاز داشتند.
در حالیکه نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در آغاز نیمه دوم مونزا توسط داویده فراتزی به گل اول بازی دست یافت ولی شادی یاران بالوتلی و برلوسکونی تنها 2 دقیقه دوام آورد و سدریک گوندو کار را به تساوی کشاند و بازی تا دقیقه 79 با تساوی یک – یک در جریان بود.

 

در این لحظه، ماریو بالوتلی مهاجم پرحاشیه و خبرساز سابق اینتر، میلان، منچسترسیتی و لیورپول به جای داویده ژیلی دیاو وارد زمین مسابقه شد تا تیم کریستین بروچی را به گل برتری برساند و آنها با کاستن از فاصله خود با صدر جدول، به جمع مدعیان بازگردند.

 

1597225

این لحظه تعویض و آغاز خبرسازی بالوتلی بود. او به جای داویده ژیلی دیاو وارد زمین شد و در کمتر از 120 ثانیه از حضورش در زمین مسابقه، گل برتری مونزا را به ثمر رساند.

 

1597237

 

1597236

 

1597226

1597227

او به دلیل شادی بعد از گلی که داشت و در میان هم تیمی های خود حضور پیدا کرد، یک کارت زرد دریافت کرد.

 

در کمال تعجب این اتفاق خیلی زود رخ داد و بالوتلی تنها ثانیه هایی پس از ورود به زمین موفق به باز کردن دروازه حریف شد. یک ضربه کاشته از سمت چپ برای مونزا شکل گرفت که ارسال مستقیم در حال ورود به دروازه بود که وید بلیک سنگربان اسلوونیایی سالرنیتانا با دفعی ناقص توپ را به دهانه دروازه فرستاد که بالوتلی با حضور به موقع در آنجا، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

بالوتلی پس از این گل در دقیقه 81، به سمت بازیکنان ذخیره و هم تیمی خود رفت و در حلقه شادی آنها شرکت کرد که به دلیل قوانین اپیدمی کرونا، او بابت این شادی بعد از گل از ایجنیو آباتیستا داور مسابقه در دقیقه 82 یک کارت زرد دریافت کرد.


اما این پایان کار نبود. در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، روی حرکتی که خود بالوتلی شروع کرده بود، مارکو دی الساندرو از سمت راست به حرکت درآمد و ارسال زمینی او به درون محوطه جریمه رسید و بالوتلی با یک ضربه محکم گل دوم خودش  و سوم تیمش را وارد دروازه سالرنیتانا کرد تا مونزا در یک دیدار بسیار حساس و مهم با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد.

 

1597234

این هم لحظه بریس بالوتلی و پیروزی بزرگ مونزا در دیداری بزرگ و حیاتی بود. آنها اگر در رتبه اول یا دوم قرار بگیرند، به صورت مستقیم راهی سری آ می شوند. در غیر اینصورت ابتدا باید در دیدار پلی آف میانی تیم های سوم تا هشتم سری بی شرکت کنند تا راهی سری آ شوند.

 

1597235


ماریو بالوتلی که در دقیقه 79 وارد زمین شد، در دقیقه 81 موفق شد دروازه میزبان را باز کند، در دقیقه 82 به دلیل شادی بعد از گلش کارت زرد دریافت کرد و در دقیقه 91 نیز گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا در 11 دقیقه طوفان به پا کرده باشد. مونزا با این 3 امتیاز به رده چهارم بازگشت و اختلافش با لچه رده دومی را به 3 و با سالرنیتانا رده سومی به 2 امتیاز کاهش داد تا همچنان شانس صعود مستقیم به سری آ را داشته باشد هر چند آنها اکنون نیز می توانند در دیدار پلی آف صعود شرکت داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها