کد خبر : 1752981 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 16:20 | 51.8K بازدید | 5 دیدگاه

پس از 71 دقیقه امیدوارکننده هازارد

زیدان در دوراهی؛ سورپرایز بزرگ برای استمفورد بریج؟

رئال مادرید تنها شش بازی تا یک دبل تاریخی و به نظر غیرممکن فاصله دارد. در چنین مقطع حساسی، بازگشت ادن هازارد همان چیزی بود که زیدان می خواست.

زیدان در دوراهی؛ سورپرایز بزرگ برای استمفورد بریج؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، دو سال پس از آخرین بازی ادن هازارد برای چلسی در لیگ برتر انگلیس(برتری 3-0 بر واتفورد) او چهارشنبه شب به استمفورد بریج بر می گردد اما این بار به عنوان رقیب و با پیراهن رئال مادرید.

 

 

1595750

 

 

بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان که تعیین کننده تیم فینالیست خواهد بود. ادن هازارد که از زمان مصدومیتش در نوامبر 2019 برابر پی اس جی تاکنون 10 مصدومیت دیگر را نیز تجربه کرده، اخیرا و در بازی با رئال بتیس 14 دقیقه در زمین حاضر شد. او سپس در بازی رفت برابر چلسی  24 دقیقه بازی کرد و شب گذشته در پیروزی 2-0 رئال برابر اوساسونا نیز 71 دقیقه در زمین بود. از 9 ژانویه و بازی رفت برابر اوساسونا سابقه نداشت که هازارد در ترکیب ثابت تیمش باشد و 71 دقیقه نیز بازی کند.

 

ستاره بلژیکی در نیمه اول دو بخت خیلی خوب گلزنی داشت. یکی را گلر حریف به شکلی استثنایی راهی کرنر کرد و توپ دومی با فاصله ای کم به بیرون رفت. هازارد به خصوص در نیمه اول نمایشی خوب داشت و نشان داد که زیدان می تواند روی او برای بازی استمفورد بریج حساب باز کند.

 

 

1597065

 

 

هازارد بسیار نزدیک به کریم بنزما، وینیسیوس و آسنسیو بازی می کرد و همیشه در رفت و آمد بین خط حمله و خط میانی بود. او همچنین علاقه وافری به توپگیری داشت. بازی دیشب آزمون مهمی بود و می توان ادعا کرد که هازارد از آن سربلند خارج شد. کادر فنی رئال حالا می داند که هازارد برای یک بازی حساس و کلیدی در دسترس است.

 

 

1597228

 

 

سیستم بازی دیشب رئال مادرید البته چندان با سبک بازی هازارد مطابق نبود. دو سال پیش و در یک بازی دوستانه برابر سالزبورگ نیز زیدان چنین سیستمی را امتحان کرده بود( سه مدافع و دو هافبک وسط که حمایت مدافعان کناری را با خود دارند). هازارد در پستی بازی می کرد که باید بین حمله و خط میانی حرکت می کرد و یار هدف او نیز کریم بنزما بود.

زیدان در تلاش بود تا بین هازارد و کریم بنزما ارتباط مناسبی برقرار کند و در همان بازی روی همین همکاری بود که هازارد موفق به گلزنی شد اما سپس مصدومیت های متوالی هازارد اجازه نداد تا او بتواند به ریتم مناسبی در رئال برسد.

 

 

1597212

 

 

شب گذشته ستاره بلژیکی یک شوت به دروازه داشت، 40 پاس از 49 پاس او درست بود، 4 دریبل موفق از او دیدیم، 4 بار توپگیری کرد و 9 توپ نیز از دست داد. چهارشنبه شب و در بازی برگشت برابر چلسی، زیدان باید تصمیم مهمی بگیرد؛ اینکه به هازارد از ابتدا میدان بدهد یا خیر.

با بازگشت تونی کروس و لوکا مودریچ به ترکیب رئال(هر دو دیشب استراحت کردند) و یک ادن هازارد با انگیزه و آماده، رئال می تواند شانس هایش برای رفتن به فینال لیگ قهرمانان را مضاعف کند. هازارد می تواند همان مهره کلیدی رئال برای فتح جام شماره 14 باشد.

 

دیدگاه‌ها